يکشنبه ۶ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۲۴
کد مطلب : 80470
منبع : خبرگزاری فارس

دووميداني قم با 6 مدال در جمع برترين‌هاي ايران

قم نيوز : دووميداني‌كاران استان قم با كسب 6 مدال رنگارنگ طلا، نقره و برنز بار ديگر در بالاترين سطح رقابت‌هاي دووميداني قهرماني كشور درخشيدند.
دووميداني قم با 6 مدال در جمع برترين‌هاي ايران
دووميداني قم با 6 مدال در جمع برترين‌هاي ايران
به گزارش قم نیوز پیکارهای دوومیدانی قهرمانی کشور یک بار دیگر فرصت مناسبی برای ظهور استعداد و نبوغ بالای دوومیدانی‌کاران قم بود، مسابقاتی که در آن نفرات اعزامی از هیأت‌ دوومیدانی استان قم موفق به کسب 6 مدال متنوع طلا، نقره و برنز شدند تا همچنان روند موفقیت‌های این رشته ادامه یابد.

این دوره از مسابقات دوومیدانی قهرمانی کشور در بخش مردان با رقابت 250 دوومیدانی‌کار از استان‌های سراسر کشور در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب تهران به انجام رسید و نماینده‌های قم در مجموع صاحب یک نشان طلا، سه مدال نقره و دو برنز شدند تا در جمع تیم‌های برتر این دوره یکی از رتبه‌های تک رقمی تیمی را نیز کسب کنند.

نخستین مدال تیم قم در رشته ۱۱۰ متر با مانع به دست آمد، رشته‌ای که در آن علی سلامتیان نماینده قم بود و با زمان 14 ثانیه و 68 صدم ثانیه در جایگاه دوم ایستاد و نشان نقره کسب کرد، دومین مدال در رشته پرش طول و با درخشش میلاد دریساوی در ثبت رکورد هفت متر و 32 سانتیمتر به رنگ نقره نصیب تیم منتخب هیأت‌ دوومیدانی قم شد.

در رشته چهار در 100 متر امدادی این دوره از مسابقات نیز تیم قم صاحب مدال شد، رشته‌ای که در رده‌بندی نهایی آن اصفهان و کردستان رده‌های اول و دوم را کسب کردند و تیم دوومیدانی قم با ثبت رکورد 41 ثانیه و 89 صدم ثانیه در جایگاه سوم ایستاد و صاحب نشان برنز این دوره شد.

در رشته 400 متر با مانع رضا ملک‌پور نماینده موفق هیأت‌ دوومیدانی قم بود که با رکورد 52 ثانیه و 88 صدم ثانیه بعد از نماینده‌های آذربایجان شرقی و بوشهر به مقام نایب‌قهرمان رسید، اما در رشته پرش با نیزه تیم قم دو مدال کسب کرد، ابتدا سیدعلی حسینی با رکورد چهار متر و 40 سانتیمتر قهرمان شد و محمدعلی زابلی دیگر نماینده قم با رکورد چهار متر و 20 سانتیمتر در جایگاه سوم ایستاد تا نشان برنز را به دست بیاورد.

در رده‌بندی تیمی این دوره از مسابقات تیم‌های آذربایجان شرقی، ایلام، اصفهان، همدان، مازندران و گلستان به ترتیب اول تا ششم شدند و تیم منتخب هیأت‌ دوومیدانی استان قم با کسب یک نشان طلا، سه مدال نقره و دو مدال برنز رتبه هفتم بخش تیمی را به خود اختصاص داد.

انتهای پیام/138
https://qomnews.ir/vdciu5av.t1auy2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما