يکشنبه ۶ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۰۰
کد مطلب : 80474
منبع : خبرگزاری ايرنا
مدیرکل آموزش و پرورش استان قم:

برای عدم افزایش نرخ سرویس مدارس در قم پافشاری کردیم

قم نيوز : مدیرکل آموزش و پرورش قم گفت: برای عدم افزایش یا افزایش حداقلی نرخ سرویس مدارس این استان پافشاری کردیم، اما این مسأله ذینفعان دیگری هم دارد.
برای عدم افزایش نرخ سرویس مدارس در قم پافشاری کردیم
برای عدم افزایش نرخ سرویس مدارس در قم پافشاری کردیم
به گزارش قم نیوز حمیدرضا شیخ الاسلام افزود: در مسأله سرویس مدارس، رانندگان و تاکسی داران هم صحبت‌های به حقی در رابطه با افزایش هزینه‌ها دارند که باید به آنها نیز توجه داشته باشیم.

وی با بیان اینکه وضعیت معیشت مردم و همشهریان در اولویت اداره کل آموزش و پرورش قرار دارد، خاطرنشان کرد: شورای اسلامی شهر مقدس قم نرخ سرویس ایاب و ذهاب دانش آموزان را در سال ۹۸ – ۹۹ را ۱۸ درصد افزایش دادند 

وی در پایان تصریح کرد: آنچه مربوط به اداره کل آموزش و پرورش استان قم است، اعم از شهریه مدارس خاص یا پیش دبستانی‌ها، تلاش کرده ایم تا حداقل افزایش را داشته و بتوانیم به عنوان اولیای دوم دانش آموزان، وضعیت مالی مردم را در نظر داشته باشیم.

در جلسه علنی شورای اسلامی شهر قم در روز ۲۴ تیرماه، اعضا با افزایش ۱۸ درصدی نرخ سرویس ایاب و ذهاب دانش آموزان موافقت کردند، البته این نرخ ویژه خودروهای پژو، سمند و تیبا اعلام شده است.

با این افزایش، تاکسی سرویس‌هایی که پنج شنبه‌ها تعطیل باشند، نرخ آنها ۹۸ هزار و ۵۰۰ تومان و در صورتی که دانش آموزان را در روز پنج شنبه نیز جابجا کنند، نرخ آنها ۱۱۵ هزار و ۵۰۰ تومان تعیین شده است.

سرویس مدارس که زیر نظر تاکسیرانی فعال بوده، باید حداکثر ۴ دانش آموز را جابجا کنند و به اولیای دانش آموزان توصیه شده است تا فقط از این تاکسی سرویس‌ها استفاده کنند.

در سال تحصیلی گذشته ، حدود250 هزار دانش آموز در مدارس مشغول به تحصیل بودند.

انتهای پیام/138
https://qomnews.ir/vdcc00q4.2bqxm8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما