يکشنبه ۶ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۰۳
کد مطلب : 80479
منبع : خبرگزاری فارس

بررسی محورهای متناظر با بیانیه گام دوم در همایش بازاندیشی آرای استاد مطهری

قم نيوز : دبیر اجرایی همایش بین المللی بازاندیشی آرای استاد مطهری در مواجهه با مسائل امروز گفت: مهلت ارسال چکیده مقالات به این همایش 31 مرداد و مهلت ارسال مقالات 30 آبان است.
بررسی محورهای متناظر با بیانیه گام دوم در همایش بازاندیشی آرای استاد مطهری
بررسی محورهای متناظر با بیانیه گام دوم در همایش بازاندیشی آرای استاد مطهری
به گزارش قم نیوز محمد باقر خراسانی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان قم با اشاره به ویژگی‌های همایش بین المللی بازاندیشی آرای استاد مطهری در مواجهه با مسائل امروز اظهار کرد: در این همایش سعی شده است که محورهای متناظر با بیانیه گام دوم مانند سبک زندگی، عدالت، استقلال سیاسی و منافع ملی مطرح شود.

وی ادامه داد: بنیاد علمی و فرهنگی شهید مطهری با همکاری مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه و دانشگاه تهران همایش را برگزار می‌کند و 29 مرکز دیگر در برگزاری این همایش مشارکت دارند، فراخوان همایش به هزار مرکز علمی ارسال شده است.

دبیر اجرایی همایش بین المللی بازاندیشی آرای استاد مطهری در مواجهه با مسائل امروز افزود: مهلت ارسال چکیده مقالات به این همایش 31 مرداد و مهلت ارسال مقالات 30 آبان است، همایش طی دو روز در اسفندماه در شهرهای قم و تهران برگزار می‌شود.

خراسانی برگزاری همایش بین المللی بازاندیشی آرای استاد مطهری در مواجهه با مسائل امروز را همراه با صرفه جویی دانست و تصریح کرد: در شرایط اقتصادی کنونی سعی کردیم که از ظرفیت تمام مراکز استفاده کنیم تا هزینه‌ها کاهش یابد.

وی ادامه داد: دبیرخانه همایش بین المللی بازاندیشی آرای استاد مطهری در مواجهه با مسائل امروز در شهر قم قرار دارد و از نیمه دوم سال جاری پیش همایش‌هایی در نقاط مختلف کشور برگزار می‌شود، سطح همایش بین المللی است تا از نظرات صاحب نظران برجسته دنیا استفاده کنیم.

دبیر اجرایی همایش بین المللی بازاندیشی آرای استاد مطهری در مواجهه با مسائل امروز افزود: نرم افزار جامع آثار شهید مطهری تدوین و درفضای مجازی منتشر شد و همه می‌توانند از نرم افزار استفاده کنند.

وی خاطرنشان کرد: وب سایت همایش بین المللی بازاندیشی آرای استاد مطهری در مواجهه با مسائل امروز conf98.motahari.ir است و پژوهشگران می‌توانند که مقاله را از طریق این وب سایت ارسال کنند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdchwkn6.23nvqdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما