دوشنبه ۷ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۲:۰۰
کد مطلب : 80496
منبع : خبرگزاری فارس

تکمیل پروژه‌ سرمایه‌گذاری تجاری مسکونی بلوار شهید روحانی

قم نيوز : قائم‌مقام شهردار قم در امور سرمایه‌گذاری گفت: سهم مشارکت شهرداری در پروژه مسکونی تجاری بلوار شهید روحانی 45 درصد و سرمایه‌گذار 55 درصد بوده که هم اكنون در مراحل پاياني بهره برداري قرار دارد.
تکمیل پروژه‌ سرمایه‌گذاری تجاری مسکونی بلوار شهید روحانی
تکمیل پروژه‌ سرمایه‌گذاری تجاری مسکونی بلوار شهید روحانی
به گزارش قم نیوز محمدرضا معرفت امروز با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه سرمایه‌گذاری در شهرداری قم، اظهار کرد: در سال‌های اخیر با تغییرات انجام شده در تیم مدیریت شهری رویکرد جدی در حوزه استفاده از توان مردمی در پروژه‌های شهرداری و تقویت حوزه سرمایه‌گذاری اتخاذ شده است.

قائم‌مقام شهردار قم در امور سرمایه‌گذاری به برخی از پروژه‌های سرمایه‌گذاری که در قم به سرانجام رسیده است، اشاره کرد و افزود: یکی از پروژه‌های مشارکتی که شهرداری اجرا کرده است قرارداد مشارکت در احداث مجتمع تجاری مسکونی بلوک D واقع در بلوار شهید روحانی بوده که اواخر سال ۹۴ آغاز شد.

معرفت بابیان اینکه حجم سرمایه گذاری در این پروژه به طور تقریبی ۷۳ میلیارد ریال بوده است، گفت: این پروژه در چهار طبقه شامل یک طبقه تجاری و سه طبقه مسکونی با زیربنای ۳ هزار و ۳۳۲ مترمربع اجرایی شده است.

وی تصریح کرد: سهم مشارکت شهرداری در این پروژه ۴۵ درصد و سرمایه‌گذار ۵۵ درصد بوده که هم اکنون در مراحل پایانی بهره برداری قرار دارد.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcg3t97.ak9zy4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما