دوشنبه ۷ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۰
کد مطلب : 80522
منبع : خبرگزاری فارس

دستگیری سارقان سيم و کابل هاي برق در قم

قم نيوز : فرمانده انتظامي شهرستان قم گفت: مأموران کلانتری 17 شهید بهشتی قم حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی، 2 سارق سيم و کابل برق را شناسایی و دستگير کردند.
دستگیری سارقان سيم و کابل هاي برق در قم
دستگیری سارقان سيم و کابل هاي برق در قم
به گزارش قم نیوز مراد حسین جعفریان‌ اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم و کابل برق در قم، ‌موضوع در دستور کار مأموران انتظامی استان قرار گرفت.
وی گفت: مأموران کلانتری 17 شهید بهشتی قم حین گشت زنی، فردی سابقه دار را حین سرقت دستگیر و طی هماهنگی با مقام قضائی استان در بازرسی از منزل وی، ۳۰ متر کابل مسی شهری و ۳۰ متر کابل کنتور کشف و سرانجام متهم با توجه به شواهد موجود به بزه انتسابی اعتراف کرد.

جعفریان افزود: فردی دیگر نیز حین سرقت سیم و کابل برق توسط مأموران کلانتری 17 دستگیر و از ابزاری که با آنها سرقت انجام می داد از وی کشف که در ادامه طی هماهنگی با مقام قضائی استان در بازرسی از منزل نامبرده یک دستگاه تنه موتورسیکلت به همراه پوسته انجین اوراق شده کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان قم با بیان این که یکی از متهمان اعتیاد شدید به مواد مخدر هروئین و دیگری نیز به مواد افیونی شیشه دارد، افزود: در نهایت متهمان به همراه پرونده متشکله برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شدند.

انتهای پیام/138
https://qomnews.ir/vdcgxn97.ak9zx4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما