دوشنبه ۷ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۲۵
کد مطلب : 80540
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز

سید عمار حکیم عشائر را به جبهه منتقد دولت عراق دعوت کرد

قم نيوز : سید عمار حکیم تاکید کرد راه ما در واقع بستن راه بر کسانی است که از سویی در دولت حضور دارند و از سوی دیگر در گوشه و کنار از دولت انتقاد می‌کنند؛ چراکه این کار نفاق سیاسی است و ما با آن مخالفیم.
سید عمار حکیم عشائر را به جبهه منتقد دولت عراق دعوت کرد
سید عمار حکیم عشائر را به جبهه منتقد دولت عراق دعوت کرد
سید عمار حکیم عشائر را به جبهه منتقد دولت عراق دعوت کرد
حوزه/ سید عمار حکیم تاکید کرد راه ما در واقع بستن راه بر کسانی است که از سویی در دولت حضور دارند و از سوی دیگر در گوشه و کنار از دولت انتقاد می‌کنند؛ چراکه این کار نفاق سیاسی است و ما با آن مخالفیم.

به گزارش قم نیوز حجت الاسلام سید عمار حکیم رئیس جریان ملی حکمت عراق در دیدار با جمعی از شیوخ و بزرگان عشائر عراق گفت: مخالفت ما با دولت به خاطر مخالفت با کسانی است که در دولت حضور دارند اما نفاق سیاسی دارند.

سید عمار در این دیدار پس از گوش دادن به نظرات شیوخ عشائر تاکید کرد: مخالفت ابزاری است برای نظارت بر عملکرد دولت و مطالبه اجرای برنامه هایی است که دولت موظف به انجام آنها است.

وی افزود: ما از نمایندگان فراکسیون حکمت خواسته ایم قوانین مربوط به نیازهای زندگی شهروندان را پیگیری کنند و تصویب چنین قوانینی را در دستور کار مجلس نمایندگان قرار دهند و از سوی دیگر ما بر این باوریم که جبهه منتقدان دولت باید توسعه یابد و این جبهه باید آراء مردمی و عشائری و نخبگان را به خود جذب کند.

رئیس جریان ملی حکمت خاطرنشان کرد: برپایی تظاهرات یکی از راه های فشار مردم بر دولت برای رسیدن به مطالبات مشروع است و البته جریان حکمت نیز خواستار انتقاد سازنده از دولت است و برای اصلاخح عملکرد دولت دست از این راه برنخواهد داشت.

وی تاکید کرد راه ما در واقع بستن راه بر کسانی است که از سویی در دولت حضور دارند و از سوی دیگر در گوشه و کنار از دولت انتقاد می کنند؛ چراکه این کار نفاق سیاسی است و ما با آن مخالفیم.

سید عمار حکیم در پایان تاکید کرد: ما در عین حالی که از حشدالشعبی حمایت می کنیم و خواستار حفظ حقوق این گروه هستیم تاکید می کنیم که سلاح عراق باید در دست نظام باشد و از این رو بر ضرورت اجرای فرمان ساماندهی نیروهای مسلح عراق تاکید می کنیم.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcgzn97.ak9zt4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما