?>?> ۲۰۰۰ زائر اولی قمی تا پایان امسال به مشهد مقدس اعزام می‌شوند | قم نیوز
سه شنبه ۸ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۰۰
کد مطلب : 80563
منبع : خبرگزاری ايرنا

۲۰۰۰ زائر اولی قمی تا پایان امسال به مشهد مقدس اعزام می‌شوند

قم نيوز : نماینده آستان قدس رضوی در قم با بیان اینکه تا پایان امسال ۲ هزار زائر اولی از قم به مشهد مقدس اعزام می شوند،گفت: طرح سلام بر امام چهارشنبه‌شب‌ها در مساجد استان قم برگزار می‌شود که تاکنون این طرح در۳۰ مسجد استان قم برگزارشده است.
۲۰۰۰ زائر اولی قمی تا پایان امسال به مشهد مقدس اعزام می‌شوند
۲۰۰۰ زائر اولی قمی تا پایان امسال به مشهد مقدس اعزام می‌شوند
به گزارش قم نیوز سید باقر تکیه‌ای اظهار داشت: طرح سلام بر امام با همکاری کانون مساجد استان قم و کانون‌های خادم یاری رضوی در مساجد استان قم اجرا می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری طرح سلام بر امام در قم افزود: از خصوصیات این طرح این است که توسل به اهل‌بیت(ع) و امام رضا(ع) انجام می‌شود و هر هفته خادم یاران رضوی دریکی از مساجد قم بابت تشکر حضور پیداکرده و پرچم متبرک رضوی را در به آن مسجد می‌برند.

نماینده آستان قدس رضوی در قم بیان کرد:ازجمله برنامه‌هایی که در طرح سلام بر امام در قم انجام می‌شود اعزام زائر اولی‌ها به مشهد مقدس است که در حال انجام است.

بیشتر بخوانید
روزانه 2000 دانشجو‌ و دانش‌آموز مددجو به مشهد مقدس اعزام می‌شوند

منشور حقوق شهرنشینی مشهد باید در زندگی مردم جاری و ساری باشد

جذامی‌های مشهد بعد از سال‌ها به حرم منور رضوی مشرف شدند

تکیه ای با اشاره به اعزام زائر اولی ها از قم به مشهد مقدس ابراز کرد:از ابتدای سال تا امروز بیش از 500نفر از زائر اولی ها به مشهد مقدس اعزام شدند که تا پایان سال 2هزار زائر اولی به حرم امام رضا(ع) اعزام می شوند.

وی گفت: اگر مسجدی آمادگی و علاقه داشته باشد که فعالیت‌های رضوی پیگری شود کانون خادم یاری رضوی در آن مسجد راه‌اندازی می‌شود.

نماینده آستان قدس رضوی در قم خاطرنشان کرد: طرح سلام بر امام چهارشنبه‌شب‌ها در مساجد استان قم برگزار می‌شود که تاکنون این طرح در30 مسجد استان اجرا شده است که روزهای چهارشنبه در بقیه مساجد استان نیز اجرا می‌شود.

انتهای پیام/138
https://qomnews.ir/vdcbfsbw.rhbg0piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما