سه شنبه ۸ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۰۰
کد مطلب : 80567
منبع : سايت خبری باشگاه خبرنگاران جوان
رئیس هیئت بدمینتون قم مطرح کرد؛

۱۰ بدمینتون باز قمی در مسابقات رنکینگ کشور در قم حضور دارند

قم نيوز : حسین زاده از حضور ۱۰ بدمینتون باز قمی در مسابقات رنکینگ بدمینتون کشور در قم خبر داد.
۱۰ بدمینتون باز قمی در مسابقات رنکینگ کشور در قم حضور دارند.
۱۰ بدمینتون باز قمی در مسابقات رنکینگ کشور در قم حضور دارند.
به گزارش قم نیوز محمد حسن حسین زاده رئیس هیئت بدمینتون قم گفت: دومین مرحله از مسابقات رنکینگ بدمینتون بزرگسالان کشور در بخش مردان از صبح چهارشنبه ۹ مرداد در قم آغاز می‌شود و تیم‌های شرکت کننده در این مسابقات طی امروز سه شنبه وارد قم می‌شوند.

وی افزود: با تلاش اعضای هیئت بدمینتون استان قم و دلسوزان ورزش استان شرایط برای میزبانی از این رقابت‌ها مهیا شده است و سالن مرحوم حامد فرهمند نیز شرایط مناسبی دارد به طوری که تهویه و سرمایش این سالن وضعیت قابل قبولی دارد و خط کشی کورت‌های این سالن نیز از نو انجام شده است.

رئیس هیئت بدمینتون استان قم گفت: در میان تمامی ستارگانی که برای حضور در این مسابقات به قم می‌آیند ۱۰ بازیکن قمی نیز فرصت حضور در این رقابت‌ها را به دست آورده‌اند که به استثنای محسن صادقیان بدمینتون باز باتجربه ما سایرین در جدول مقدماتی کار خود را آغاز می‌کنند.

حسین زاده بیان داشت: علاوه بر محسن صادقیان، سجاد ترابی، محمد نظری، علیرضا افکانه، عرفان نوری، مجتبی زارع، محسن دادستان، عرفان دادرس، محمد باقر ترابی و نعیم موسوی بازیکنان قمی حاضر در این مسابقات هستند.

وی عنوان کرد: مسابقات مرحله دوم رنکینگ تا جمعه ۱۱ مرداد ادامه می‌یابد و برگزاری اختتامیه‌ای باشکوه با حضور محمدرضا پوریا رئیس فدراسیون بدمینتون و جمعی از مسئولان استانی و پیشکسوتان در دستور کار قرار دارد ضمن این که مشارکت بخش خصوصی در برگزاری این رویداد یکی از اتفاقات نیکو و امیدبخش برای آینده بدمینتون قم به شمار می‌رود و هدف نهایی ما از برگزاری چنین رویدادی در این وسعت، توسعه گام به گام بدمینتون در قم است.

انتهای پیام/138
https://qomnews.ir/vdcfetdc.w6dxvagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما