سه شنبه ۸ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۱۵
کد مطلب : 80570
منبع : خبرگزاری فارس

قم قهرمان تنيس روي‌ميز مدارس ايران شد

قم نيوز : تيم قم با شكست دادن تمامي حريفان خود و ايستادن روي سكوي نخست موفق به كسب مقام قهرماني پيكارهاي تنيس روي‌ميز مدارس پسران كشور شد.
قم قهرمان تنيس روي‌ميز مدارس ايران شد
قم قهرمان تنيس روي‌ميز مدارس ايران شد
به گزارش قم نیوز تیم آموزشگاه متوسطه اول غیر دولتی راه رشد که به نمایندگی از قم در مسابقات دانش‌آموزان کشور در رامسر حضور یافته بود با عبور از سد دیگر رقبا و تیم‌های شرکت کننده در این مسابقات مقام نخست و عنوان قهرمان مدارس ایران را به خود اختصاص داد.

ترکیب این تیم را جمعی از نخبه‌ها و استعدادهای تنیس روی‌میز کشور تشکیل می‌دادند و از اتفاقات جالب توجه این دوره از مسابقات، رقابت بسیار حساسی بود که با پیروزی سه بر یک سیدعلی سجادیان در مقابل جواد سهرابی دارنده رنکینگ دوم تنیس روی‌میز رده سنی جوانان ایران همراه بود.

سجادیان که کمتر از یک ماه قبل به عنوان یکی از اعضای تیم منتخب هیأت‌ تنیس روی‌میز ایران شاهکار کرده و با شکست دیگر حریفان خود عنوان نخست و مقام قهرمانی پیکارهای تور ایرانی تنیس روی‌میز را به دست آورده بود، در این مسابقات با پیروزی قاطع در بازی چهارم پیروزی و قهرمانی تیم قم را قطعی کرد.

سجادیان در پیکارهای تور ایرانی پینگ‌پنگ ایران در هفته پایانی تیر ماه امسال، فینال سخت و نفس‌گیر برابر امیرمحمد زرین‌کلاه از تهران را با حساب سه بر دو به نفع خود تمام کرد تا عنوان قهرمانی رده سنی نوجوانان پسر کشور را در مجموعه ورزشی شهید هرندی تهران بالاتر از ۱۷۲ پینگ‌پنگ باز شرکت کننده از سراسر کشور کسب کند و به واسطه صعود چشمگیر در رنکینگ فدراسیون تنیس روی‌میز از وی به عنوان یکی از برندهای پینگ‌پنگ قم یاد شود.

کسب موفقیت در مسابقات مدارس ایران که یک دستاورد ارزنده برای خانواده بزرگ تنیس روی‌میز استان قم به ویژه محمد عموئیان رئیس این هیأت‌ ورزشی و یکی از داوران بین‌المللی تنیس روی‌میز استان قم محسوب می‌شود، با حضور نخبه‌های این رشته نظیر محمد محمدی، احمدرضا حیدری، سیدعلی سجادیان و سیدمحمدمعین منتظری به مربیگری محمد عموئیان و سرپرستی محمد حبیبی رقم خورد.

انتهای پیام/138
https://qomnews.ir/vdcjyieo.uqeyazsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما