سه شنبه ۸ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۵
کد مطلب : 80576
منبع : خبرگزاری فارس

معرفي استعدادهاي برتر كاراته در قم

قم نيوز : نفرات برتر مسابقات انتخابی المپیاد استعدادهای برتر كاراته با پايان رقابت 115 كاراته‌كا از ۲۱ باشگاه در خانه کاراته قم معرفي و تجليل شدند.
معرفي استعدادهاي برتر كاراته در قم
معرفي استعدادهاي برتر كاراته در قم
به گزارش قم نیوز در شرایطی که زمان اندکی تا شروع دومین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزش ایران در رشته‌های مختلف باقی‌ مانده،‌ در قم پیکارهای انتخابی رشته کاراته به منظور حضور در این رقابت‌ها برگزار شد و نفرات برتر در دو بخش کاتا و کومیته معرفی شدند.

در حالی که رقابت‌ها در دو رده سنی نونهالان و نوجوانان به انجام رسید، در بخش کاتای نونهالان این دوره از مسابقات محمدجواد هدیه‌لو رتبه نخست را کسب کرد و متین محمدی‌یکتا مقام قهرمانی کاتای رده سنی نوجوانان پیکارهای انتخابی کاراته استعدادهای برتر قم را به خود اختصاص داد.

این انتخابی در بخش کومیته نیز جذاب و تماشایی بود، مسابقاتی که در رده سنی نونهالان آن به ترتیب اوزان مختلف مازیار آقااکبری، امیرمحمد رشید، امیرحسین طریزآبادی، مهیار آقاجانی، مبین خاکدامن، امیرمحمد آگین و امیرمحمد سعادت‌خواه بالاتر از دیگر رقبای خود روی سکوی نخست جای گرفتند.

در پیکارهای گزینشی رده سنی نوجوانان بخش کومیته المپیاد استعدادهای برتر ایران نیز حسین خاکدامن، مهدی محمدی، دانیال معارف‌وند، مهدی حسین‌زاده، امیرحسین طهماسبی و محمدطاها رضایی دیگر رقبای خود را از پیش‌رو برداشته و رتبه نخست این دوره از پیکارها را به دست آوردند.

در رده‌بندی باشگاه‌های شرکت کننده در بخش کاتای این دوره از مسابقات یک اتفاق جالب توجه رخ داد و باشگاه شهید زین‌الدین که یکی از باشگاه‌های سازنده کاتای قم و ایران است با هدایت برادران سلطانی  به صورت مشترک در کنار باشگاه کارن به مربیگری محمد سلطانی که دیگر برادر خانواده بزرگ سلطانی است با کسب یک نشان طلا، یک نقره و یک برنز روی سکوی نخست ایستادند و مقام نایب‌قهرمانی با دو نشان برنز به شاگردان استاد اصغرزاده در باشگاه رزم‌برتر رسید.

در بخش کومیته رده سنی نونهالان باشگاه انقلاب به مربیگری غلامرضا دباغیان با یک طلا، یک نقره و چهار برنز قهرمان شد، باشگاه‌های خبیر به مربیگری اصغر رحمتی و کارن با هدایت محمد سلطانی با کسب یک طلا، یک نقره و یک برنز مشترکا روی سکوی نایب‌قهرمانی ایستادند و مقام سوم با یک طلا و یک نقره به باشگاه استقلال به مربیگری استاد خلیلی رسید.

در رده سنی نوجوانان کومیته نیز مقام قهرمانی با دو طلا و دو نقره به شاگردان محمد نجفی در تیم تخت جمشید رسید، شاگردان استاد خلیلی در باشگاه استقلال با یک طلا، یک نقره و یک برنز نایب‌قهرمان شدند و شاگردان محمود پایدار در باشگاه پولاد با یک طلا و دو برنز در جایگاه سوم ایستادند، ضمن اینکه نفرات اول و دوم این مسابقات به اردوی تیم استعدادیابی قم راه یافتند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcfvtdc.w6dxeagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما