چهارشنبه ۹ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۰
کد مطلب : 80611
منبع : خبرگزاری فارس

رشادت‌های بانوان جهادگر تبیین شود

قم نيوز : مسؤول بانوان بنیاد خاتم الاوصیاء قم با تاکید بر لزوم ترویج رشادت‌های بانوان جهادگر گفت: ترویج شجاعت و دلیری مادران و بانوان جهادگر سبب می‌شود تا زنان و دختران جامعه بدانند زنان مسلمان ایران با خدمت رسانی جهادی در پشت جبهه‌ها، پشتیبان انقلاب بودند.
رشادت‌های بانوان جهادگر تبیین شود
رشادت‌های بانوان جهادگر تبیین شود
به گزارش قم نیوز نرجس نیازمند در گردهمایی مادران جهادگر ( ستاد پشتیبانی و پیشکسوتان) که در ساختمان شهید چمران بنیاد خاتم الاوصیاء برگزار شد، اظهار کرد: شما اسطوره‌های صبر و استقامت هستید که با تلاش و ازخودگذشتگی در پیروزی رزمندگان اسلام سهیم بودید.

وی با اشاره به لزوم ترویج فرهنگ شهادت در جامعه افزود: هشت سال دفاع مقدس با رشادت‌های رزمندگان همراه بود که این مسائل باید برای نسل جوان تبیین شود.

مسؤول بانوان بنیاد خاتم الاوصیاء قم تصریح کرد: برخی از رزمندگان در پشت جبهه‌های حق علیه باطل خدمت‌رسانی می‌کردند که نباید از خدمات بی‌نظیر آن‌ها غافل شویم.

وی ادامه داد: بانوان عرصه‌های جهاد و شهادت، یاد و خاطره روزهای مقاومت را زنده نگه‌داشته‌اند و این خاطرات باید ثبت شود.

نیازمند با تاکید بر لزوم ترویج رشادت‌های بانوان جهادگر بیان کرد: ترویج شجاعت و دلیری مادران و بانوان جهادگر سبب می‌شود تا زنان و دختران جامعه ضمن آشنایی با دوران دفاع مقدس، بدانند در دوره‌ای که امکانات زیادی وجود نداشت زنان مسلمان ایران با خدمت رسانی جهادی در پشت جبهه‌ها، پشتیبان انقلاب بودند.

وی عنوان کرد: حضرت زینب(س) اسوه صبر و ایثار بودند، زنان جامعه اسلامی باید با الگوگیری از زندگی این بانوی پاکدامن ضمن حفظ کیان خانواده در مسیر دفاع از ارزش‌های اسلامی  گام بردارند.

مسؤول بانوان بنیاد خاتم الاوصیاء قم با تاکید بر لزوم حرکت در مسیر شهدا و ترویج فرهنگ شهادت در جامعه گفت: شهدا برای ماندگاری اسلام و انقلاب همه زندگی خود را فدا کردند و از مال و جان خود گذشتند و ما باید قدردان آنها بوده و هیچگاه از رسالت آنها غافل نشویم.

انتهای پیام/138
https://qomnews.ir/vdcfyvdc.w6dxyagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما