کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

قم ميزبان المپياد استعدادهاي فوتسال ايران شد

خبرگزاری فارس , 9 مرداد 1398 ساعت 12:30

بازي‌هاي رشته فوتسال دومين دوره المپياد استعدادهاي برتر ورزش كشور مرداد و شهريور ماه امسال به ميزباني شهر مقدس قم برگزار مي‌شود.


به گزارش قم نیوز فوتسال یکی از ورزش‌های توپی حاضر در دومین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزش ایران است و با هماهنگی‌های به عمل آمده با وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال، قم روزهای پایانی مردد و اوایل شهریور ماه میزبان مسابقات این رشته ورزشی شده است.

به همین منظور علی صانعی و بهزاد آزاد نمایندگان فدراسیون فوتبال در قم حضور یافته و از امکانات قم برای میزبانی از مسابقات فوتسال المپیاد استعدادهای برتر ایران بازدید کردند، در حالی که این رقابت‌ها روزهای 31 مرداد تا هفتم شهریور ماه به میزبانی هیأت‌  قم و اداره کل ورزش و جوانان قم برگزار می‌شود.

خبر دیگر از هیأت‌  فوتبال استان قم به حضور چهار داور قمی در کلاس‌های پیش‌فصل لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور اختصاص دارد، به همین منظور صفایی و زمانی به عنوان داور و حاجی‌لو و پورمتقی به عنوان کمک داور در این دوره به مدت سه روز زیر نظر سوبخیدین مدرس کنفدراسیون فوتبال آسیا در هتل آزادی تهران تست‌ها و تمرینات عملی این دوره را در مجموعه ورزشی شهید دستگردی تهران سپری کردند.

هیأت‌ فوتبال استان قم برای برگزاری دوره دانش‌افزایی فوتبال پایه در قم نیز برنامه‌ریزی کرده و این دوره بر اساس بخشنامه‌های آموزشی کمیته آموزش فدراسیون فوتبال و آئین‌نامه‌های مدارس فوتبال با حضور حیدر شریفی مدرس AFC و یکی از باسابقه‌ترین مربیان تیم‌های ملی پایه و دستیار اول تیم ملی جوانان ایران روز یازدهم تیر ماه برگزار می‌شود.

در شرایطی که آخرین مهلت ثبت‌نام و اعلام آمادگی تا نهم مرداد ماه بوده است، تمامی مدیران مدارس فوتبال موظف به اعزام مربیان خود به این دوره آموزشی هستند، زیرا از دوره‌های الزامی کمیته آموزش فدراسیون فوتبال است و در صورت عدم حضور مربیان مدارس فوتبال، مسوولیت آن بر عهده مربیان و مدراس فوتبال است.

انتهای پیام /138


کد مطلب: 80621

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/80621/قم-ميزبان-المپياد-استعدادهاي-فوتسال-ايران

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir