چهارشنبه ۹ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۱۵
کد مطلب : 80624
منبع : خبرگزاری فارس

تاکید بر گسترش روابط بین استان قم و پاکستان

قم نيوز : استاندار قم با اشاره به دیدار امروز خود با سفیر پاکستان، بر گسترش روابط بین استان و کشور پاکستان تاکید کرد.
تاکید بر گسترش روابط بین استان قم و پاکستان
تاکید بر گسترش روابط بین استان قم و پاکستان
به گزارش قم نیوز بهرام سرمست پیش از ظهر امروز در جلسه شورای گفت وگوی بخش خصوصی با دولت استان قم در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری با اشاره به وضعیت اسناد واحدهای مستقر در محدوده جاده قدیم تهران اظهار کرد: در پرونده این واحدها پیشرفت صورت گرفته و مشکلات برخی از واحدها حل شده است، به همین دلیل واحدهای باقی مانده هم می‌توانند مشکلات خود را حل کنند، البته مشکلات بقیه واحدها را باید به صورت قسمت به قسمت حل کرد.

وی ادامه داد: به دنبال این هستیم که مشکلات واحدهای مستقر در محدوده جاده قدیم تهران حل شود و صاحبان این واحدها به حق خودشان برسند و اسناد واحدهای خود را دریافت کنند.

استاندار قم افزود: امروز دیداری را با سفیر پاکستان را برای گسترش روابط بین استان و پاکستان خواهم داشت، باید سفر زائرین پاکستانی به قم ساماندهی شود.

 

اهمیت صادرات به پاکستان

مهرداد غضنفری معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانی استانداری قم در ادامه این جلسه گفت: در پایان مردادماه نشستی را با معاون اقتصادی وزارت امور خارجه در خصوص صادرات در استان خواهیم داشت.  

وی خاطرنشان کرد: پاکستان چهارمین اولویت صادراتی کشور است و به دلیل مجاورت این کشور با ایران صادرات به پاکستان اهمیت دارد و رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم سفری را در این راستا به پاکستان داشته است.

انتهای پیام/138
https://qomnews.ir/vdcjxmeo.uqey8zsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما