چهارشنبه ۹ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۳۲
کد مطلب : 80641
منبع : خبرگزاری فارس

ارتقاء همكاری های فرهنگی و گردشگری زیارتی قم و پاكستان

قم نيوز : استاندار قم با اشاره به روابط دوستانه بين دو كشور ايران و پاكستان گفت: از ارتقاء همكاري‌هاي اقتصادي و فرهنگي و گردشگری زیارتی قم و پاكستان استقبال مي‌كنيم.
ارتقاء همكاری های فرهنگی و گردشگری زیارتی قم و پاكستان
ارتقاء همكاری های فرهنگی و گردشگری زیارتی قم و پاكستان
به گزارش قم نیوز بهرام سرمست در دیدار خانم رفعت مسعود سفیر پاکستان در ایران با اشاره به اشتراکات بین کشور ایران و پاکستان اظهار کرد: روابط دو کشور به قدری دوستانه است که تلاش‌های بدخواهان در راستای ایجاد گسست در این روابط به نتیجه نخواهد رسید.

استاندار قم امنیت و ثبات کشورهای همسایه را از سیاست‌های منطقه‌ای کشور ایران دانست و افزود: همکاری‌های بسیار خوبی در مسیر مبارزه با تروریسم بین دوکشور جمهوری اسلامی ایران و پاکستان برقرار است.

وی با بیان اینکه سالانه میزبان هزاران زائر پاکستانی در استان قم هستیم ادامه داد: مسؤولان استان قم خدمت رسانی به زوار را وظیفه دینی و ملی خود می‌دانند و تلاش کرده‌ایم تا میزبانی خوبی از زائرین پاکستانی در قم داشته باشیم.

مقام عالی دولت در استان حضور طلاب پاکستانی در مرکز جامعه المصطفی در قم برای تحصیل علوم دینی را مورد توجه قرار داد و گفت: با افزایش تعامل بین سفارت پاکستان با مسؤولان استان قم می‌توانیم برای ارتقای سطح همکاری‌های علمی و دانشگاهی گام‌های موثرتری برداریم.

سرمست در بخش دیگری از سخنان خود برگزاری همایش فرصت‌های سرمایه گذاری در استان قم در آبان ماه سال جاری را مورد توجه قرار داد و بیان کرد: سرمایه گذاران پاکستانی می‌توانند با حضور در این همایش، با فرصت‌های اقتصادی استان قم آشنا شوند.

خانم رفعت مسعود سفیر پاکستان در ایران نیز با اشاره به ویژگی‌های منحصر به فرد استان قم در مباحث مذهبی اظهار کرد: مسؤولان کشور پاکستان برای قم اهمیت ویژه ای قائل هستند.

وی با تاکید بر افزایش همکاری‌های اقتصادی و فرهنگی بین کشور پاکستان و استان قم گفت: از افزایش تعاملات بین مسؤولان قم با سفارت پاکستان در راستای ارتقاء همکاری‌ها و رفع مشکلات موجود استقبال می‌کنیم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcizqav.t1au52bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما