کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سرمربی تیم فوتسال سوهان محمد سیمای قم:

تیم ستارگان ورامین را در قم شکست خواهیم داد

خبرگزاری ايرنا , 10 مرداد 1398 ساعت 10:01

سرمربی تیم فوتسال سوهان محمد سیمای قم در لیگ برتر فوتسال گفت: برای کسب سه امتیاز بازی و فراموش کردن شکست تلخ هفته گذشته مقابل تیم اهورای بهبهان، با برنامه ریزی منسجم و پیاده کردن تاکتیک فنی بازیکنان در زمین مسابقه، تیم ستارگان ورامین را شکست خواهیم داد و پیروزی در این مسابقه را دور از دسترس نمی دانیم.


به گزارش قم نیوز سید مهدی غیاثی خاطرنشان کرد: تیم فوتسال محمد سیمای قم روز جمعه هفته جاری در سالن شهید حیدریان قم میزبان تیم ستارگان ورامین است و از مردم قم و تماشاگران پرشور برای حضور در سالن و تشویق نماینده قم در لیگ برتر فوتسال، دعوت می کنم.
وی ادامه داد: متاسفانه تیم هفته گذشته با وجود بازی قابل قبول بازیکنان، ۲ بر ۱ در بهبهان مغلوب اهورا شد که در آن مسابقه تحت هیچ شرایطی مستحق شکست نبودیم.
غیاثی گفت: در بازی مقابل اهورا دو بازیکن کلیدی تیم مانند ناصر اطمینان و روح الله ایثاری به دلیل مصدومیت حضور نداشتند ولی در بازی مقابل ستارگان ورامین حضور دارند و به تماشاگران قول می دهم بازی روز جمعه را با قاطعیت پیروز خواهیم شد.
وی با اشاره به اینکه تیم قم با مشکل مالی مواجه است، گفت: هر چند نام تیم سوهان محمد سیما است ولی حدود ۴۰ درصد هزینه ها را تامین می کنند و تیم قم ۶۰ درصد با مشکل مالی مواجه است.
غیاثی از استاندار قم، شهردار، اعضای شورای شهر و سایر مدیران ارشاد استان و نمایندگان مردم قم در مجلس شورای اسلامی درخواست کرد که تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات مالی تیم به کار گیرند.
وی گفت: اعضای تیم با استاندار قم دیدار کردند و وی با روی باز از تیم استقبال و قول هایی برای بهبود وضعیت تیم دادند و قرار است با شهردار و سایر مسئولان نیز دیدارهایی صورت گیرد.
وی ادامه داد: سال گذشته نمایندگان قم بویژه آقای امیرآبادی فراهانی حمایت های زیادی از تیم داشتند و قطعا امسال نیز تیم را تنها نمی گذارد.
غیاثی یادآورشد: اگر از تیم سوهان محمد سیمای قم حمایت نشود ممکن است همین نتایجی که تاکنون گرفته ایم را نتوانیم در آینده کسب کنیم.
وی گفت: ما دو بازی در استان قم مقابل ارژن فارس و گیتی پسند اصفهان انجام دادیم که حضور تماشاگران در سالن مسابقه پرشور بود و امید است در بازی های آینده نیز حامی تیم خود باشند.
تیم فوتسال سوهان محمد سیمای قم هم اکنون با دو برد، دو باخت و یک تساوی و با ۷ امتیاز از مجموع پنج مسابقه در رده ششم جدول قرار دارد.
تیم ستارگان ورامین نیز با کسب همین نتایج ولی با تفاضل گل کمتر در رتبه نهم قرار دارد.

انتهای پیام/138


کد مطلب: 80657

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/80657/تیم-ستارگان-ورامین-قم-شکست-خواهیم

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir