پنجشنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۲
کد مطلب : 80668
منبع : خبرگزاری فارس

انتظار امام زمان(عج) از جنس عمل است

قم نيوز : تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) گفت: انتظار امام زمان(عج) از جنس عمل است و رسول اکرم(ص) تاکید کرد که بهترین اعمال انتظار فرج است.
انتظار امام زمان(عج) از جنس عمل است
انتظار امام زمان(عج) از جنس عمل است
به گزارش قم نیوز آیت‌الله سید محمد سعیدی ظهر امروز در کنگره در انتظار خورشید در سالن غدیر اردوگاه یاوران مهدی با اشاره به هدف از خلقت انسان اظهار کرد: هدف از خلقت انسان براساس قرآن،عبادت و معرفت است، اگر انسان به پروردگار معرفت پیدا کند، در نتیجه آن عبادت و بندگی حاصل می‌شود.

وی ادامه داد: معرفت نسبت به امام زمان(عج) هر عصر مراد از معرفت الهی است، مومنین به تمام ائمه معصومین(ع) ایمان آوردند، فراتر از معرفت شناسنامه ای به معرفت شخصیتی اهل‌بیت(ع) نیاز داریم و در زیارت جامعه کبیره به معرفت شخصیت جایگاه ائمه معصومین(ع) تاکید شده است.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) افزود: معرفت به امام عصر، محبت به وجود می‌آورد و این محبت کوشش برای ظهور به وجود می‌آورد، انتظار امام زمان(عج) از جنس عمل است و رسول اکرم(ص) تاکید کرد که بهترین اعمال انتظار فرج است.

آیت‌الله سعیدی ثابت قدم ماندن در دوران غیبت را دارای اجری همچون شرکت در جنگ بدر دانست و تصریح کرد: براساس روایات کسی که در دوران غیبت صبر کند، مثل کسی است که با شمشیر پیش روی رسول خدا(ص) جهاد کرده است.

وی خاطرنشان کرد: با امر به معروف و نهی از منکر و نصیحت به کارگزاران نظام اسلامی باید تلاش کنیم که منتظر امام زمان(عج) باشیم، این کارگزاران باید به نصایح دلسوزان و مقام معظم رهبری توجه کنند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdch6-n6.23nv-dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما