جمعه ۱۱ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۰۰
کد مطلب : 80702
منبع : خبرگزاری ايرنا
لیگ برتر فوتسال؛

سوهان محمد سیما در مقابل ستارگان به پیروزی رسید

قم نيوز : تیم فوتسال سوهان محمد سیمای قم در هفته ششم رقابت های لیگ برتر فوتسال در مقابل تیم ستارگان ورامین با حساب چهار بر سه به پیروزی دست یافت.
سوهان محمد سیما در مقابل ستارگان به پیروزی رسید
سوهان محمد سیما در مقابل ستارگان به پیروزی رسید
به گزارش قم نیوز تیم فوتسال سوهان محمدسیمای قم عصر جمعه در سالن ۲ هزار نفری مجموعه ورزشی شهید سردار جعفر حیدریان قم به مصاف تیم ستارگان ورامین از استان تهران رفت و در نیمه نخست توانست با گل های محمدعلی فیاضی، روح الله ایثاری، هاشم فرجزاده و جعفر نجفی در مقابل تک گل ورامین که توسط محمد گراوند به ثمر رسید، با نتیجه چهار بر یک به پیروزی دست یابد.

در نیمه دوم تیم ستارگان ورامین بازی بهتری از خود به نمایش گذاشت و حمله های بیشتری بر روی دروازه قم داشت که توانست به وسیله علی رهنما و اسماعیل وطن خواه به ۲ گل دیگر دست یابد و چند موقعیت گل را نیز دهقانی دروازبان قم از این تیم گرفت و در پایان این مسابقه با حساب چهار بر سه به سود سوهان محمد سیما خاتمه یافت.

حدود ۲ هزار تَن تماشاگر این مسابقه بودند و سجاد فتحی، محمدعلی سیاحی، ابراهیم آخوندی و مسعود شفیعی قضاوت این دیدار را برعهده داشتند و حسین شاه‌ مرادی ناظر مسابقه و مهدی مرشدی نماینده فدراسیون فوتبال بودند.

در تیم سرخپوش سوهان محمد سیمای قم هاشم فرجزاده (سرگروه)، ناصر اطمینان، روح الله ایثاری، محمدحسین کوهستانی، محمد بیضایی نژاد، مهدی حسن زاده، محمدعلی فیاضی، جعفر نجفی، سعید قاسمی، محمدرضا دهقانی فردویی، سید حسین رضوی و حمید رشیدی به سرمربیگری سید مهدی غیاثی و سرپرستی علی مسعودی قرار داشتند.  

در تیم سپیدپوش ستارگان ورامین مجتبی نصیری نیا، محمد طاهری، علی رهنما، محمد نجف زنگی، اسماعیل وطن خواه، محمد گراوند، امین مجیدی پور، مسلم رستمی، علی محب علیان، مصطفی تاج الدین، محمد میرزایی و علیرضا حمدالهی به سرمربیگری رضا داور زنی و سرپرستی سید اکبر تقوی حضور داشتند.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcgxu97.ak9zz4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما