کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پیروزی دل‌چسب نماینده قم در لیگ برتر فوتسال

خبرگزاری تسنیم , 12 مرداد 1398 ساعت 10:15

تیم فوتسال سوهان محمد سیمای قم با پیروزی دل‌چسبی که در برابر تیم ستارگان ورامین به دست آورد باخت هفته پنجم مقابل اهورای بهبان را به فراموشی سپرد.


به گزارش قم نیوز از هفته ششم لیگ برتر فوتسال گروه‌های محمد سیمای قم و ستارگان ورامین در ورزشگاه شهید حیدریان مقابل یکدیگر قرار گرفتند که این بازی با پیروزی شیرین نماینده قم به پایان رسید.

تیم فوتسال محمد سیما در این بازی که از حمایت پرشور تماشاگران قمی بهره می‌برد با نتیجه دل‌چسب 4 بر 3 تیم ستارگان ورامین را شکست داد، سجاد فتحی، محمدعلی سیاحی، ابراهیم آخوندی و مسعود شفیعی قضاوت این دیدار را بر عهده داشتند و حسین شاه‌ مرادی ناظر مسابقه و مهدی مرشدی نماینده فدراسیون فوتبال بودند.

در تیم سوهان محمد سیمای قم هاشم فرج زاده، ناصر اطمینان، روح‌الله ایثاری، محمدحسین کوهستانی، محمد بیضایی نژاد، مهدی حسن‌زاده، محمدعلی فیاضی، جعفر نجفی، سعید قاسمی، محمدرضا دهقانی فردویی، سید حسین رضوی و حمید رشیدی به سرمربیگری سید مهدی غیاثی و سرپرستی علی مسعودی قرار داشتند.

برای تیم ستارگان ورامین در این بازی مجتبی نصیری نیا، محمد طاهری، علی رهنما، محمد نجف زنگی، اسماعیل وطن‌خواه، محمد گراوند، امین مجیدی پور، مسلم رستمی، علی محب علیان، مصطفی تاج الدین، محمد میرزایی و علیرضا حمدالهی به سرمربیگری رضا داور زنی و سرپرستی سید اکبر تقوی حضور داشتند.

محمدعلی فیاضی، روح‌الله ایثاری، هاشم فرجزاده و جعفر نجفی در نیمه نخست این بازی برای محمد سیما گلزنی کردند وگرواند تک‌گل ستارگان ورامین را به ثمر رساند.

نیمه دوم بازی ستارگان ورامین عملکرد بهتری نسبت به نماینده قم داشت و حملات بیشتری روی دروازه محمد سیما انجام داد و مزد این برتری با دو گل علی رهنما و اسماعیل وطن‌خواه گرفت اما در پایان نماینده قم با نتیجه 4 بر 3 بازی را به نفع خود با پایان رساند.

تیم فوتسال سوهان محمد سیما با این پیروزی و در پایان هفته ششم با سه برد، یک مساوی و 2 باخت و 15 گل زده و 10 گل خورده 10 امتیازی است و در رده پنجم قرار دارد.

سوهان محمد سیما در هفته هفتم این رقابت‌ها، هفدهم مردادماه سال جاری، ساعت 18 مهمان تیم سن‌ایچ ساوه از استان مرکزی در این شهر است.

سرمربی تیم فوتسال محمد سیمای قم: بازیکنان محمد سیما مُزد جوانی خود را گرفتند

سید مهدی غیاثی سرمربی تیم فوتسال محمد سیمای قم در پایان این بازی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: در سال جاری تیم ما جوان‌تر شده است و تغییراتی را در ترکیب اصلی تیم داشته‌ایم اما بااین‌وجود در نیمه نخست توانستیم مسابقه را در دست بگیریم.

وی افزود: وی گفت: تیم ستارگان ورامین یک تیم فیزیکی است و قدرت بدنی بالایی دارد و بازیکنان باتجربه و باسابقه‌ای در این تیم حضور دارند و اعتمادبه‌نفس آن‌ها در این دیدار بالابود.

سرمربی تیم فوتسال محمد سیمای قم تصریح کرد: باخت بازی گذشته برابر اهورای بهبهان در روحیه بازیکنان ما تأثیر گذاشته بود اما درمجموع بازی خوبی انجام شد.

غیاثی خاطرنشان کرد: از هواداران خوب قمی که همیشه در مسابقه‌های گوناگون حامی و مشوق این تیم بوده‌اند، تقدیر و سپاسگزاری می‌کنیم و ان‌شاءالله در آینده نیز همین‌گونه از تیم خودشان حمایت کنند.

سرمربی تیم فوتسال ستارگان ورامین: بازیکنانم نیمه دوم عملکرد بهتری داشتند

رضا داورزنی سرمربی تیم فوتسال ستارگان ورامین در گفت‌وگو با خبرنگاران بیان کرد: در نیمه اول به خاطرِ سُر بودن زمین سالن، کیفیت کار بازیکنان ما کاهش یافت و چند گل ابتدایی را دریافت کردیم.

وی بابیان اینکه در نیمه دوم آماده‌تر ظاهر شدیم، افزود: در این نیمه شرایط برای ما بهتر شد و مسابقه در دستان ما بود، بسیار خوب بازی کردیم و حتی می‌توانستیم بازی را مساوی کنیم و یا پیروز شویم.

سرمربی تیم فوتسال ستارگان ورامین خاطرنشان کرد: بازی بسیار خوبی انجام شد و به کادر فنی و بازیکنان سوهان محمد سیما به خاطر کسب این پیروزی تبریک می‌گویم و از بازیکنان تیم خودم به خاطر بازی خوبی که انجام دادند راضی هستم.

انتهای پیام/138


کد مطلب: 80708

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/80708/پیروزی-دل-چسب-نماینده-قم-لیگ-برتر-فوتسال

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir