شنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۳۰
کد مطلب : 80712
منبع : خبرگزاری ايرنا
مدیر فنی تیم فوتبال امید مهام پلیمر قم:

تیم امید صبای قم با نام "مهام پلیمر" به میدان می رود

قم نيوز : مدیر فنی تیم فوتبال امید مهام پلیمر قم در لیگ دسته یک باشگاه های کشور گفت: فصل قبل تیم امید صبای قم از لیگ برتر به لیگ دسته یک سقوط کرده و امتیاز آن به مهام پلیمر واگذار شد و امسال دیگر با نام صبا به میدان نمی رود.
تیم امید صبای قم با نام "مهام پلیمر" به میدان می رود
تیم امید صبای قم با نام "مهام پلیمر" به میدان می رود
به گزارش قم نیوز داوود عاصم آبادی خاطرنشان کرد: همه اعضای کادر فنی تیم مهام پلیمر و بازیکنان نیز از قم انتخاب شدند و کاملا بومی هستیم. در این تیم امیر بیطرفان به‌عنوان سرپرست، داوود عاصم آبادی به‌عنوان مدیر فنی، محمد علیخانی به‌عنوان سرمربی، مهدی عمویی و احمدرضا رضایی مربی، علی شاکری مربی دروازه بان ها و محسن یاسبلاغی به‌عنوان مربی بدنساز فعالیت می کنند.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه بازی های تیم امید در لیگ دسته یک از آخر شهریور آغاز خواهد شد، کادر فنی تیم مهام پلیمر از یک ماه گذشته کار بدن سازی و تمرینات تاکتیکی روی بازیکنان را شروع کرده و روند بسیار خوبی در پیش داریم.
سرمربی فصل قبل تیم فوتبال جوانان صبای قم در لیگ برتر گفت: متاسفانه نه تنها تیم امید، بلکه تیم های جوانان و نوجوانان صبا نیز از وضعیتی که برای این تیم در لیگ برتر رخ داده متاثر شده و انها امسال با نام افشید در رقابت ها شرکت می کنند.
عاصم آبادی بیان داشت: بازیکنان شاخص تیم های جوانان و نوجوانان صبای قم که اکنون با نام افشید در رقابت ها حضور دارد، نیز جذب تیم امید شدند.
وی همچنین در واکنش به اظهار نظر برخی مسئولان پیرامون خرید امتیاز یک تیم در لیگ دسته یک گفت: باید همه زیرساخت ها برای این کار فراهم باشد و اگر این زیرساخت ها در قم بود اکنون تیم صبا به این وضعیت دچار نمی شد.
عاصم آبادی اظهار داشت: ما بازیکنان و استعدادهای خوبی داریم ولی این به تنهایی برای تیم داری در سطح بالای فوتبال ایران کافی نیست، بلکه زیرساخت ها و از همه مهمتر مدیریت نیز باید برای تیم داری وجود داشته باشد.
این مربی فوتبال گفت: صبا هدیه بزرگی به مردم قم بود ولی به سادگی آن را از دست دادیم و خلاء آن قابل جبران نیست.
از چندی پیش بحث خرید امتیاز تیم خوشه طلایی ساوه در لیگ دسته یک در محافل ورزشی و رسانه ای قم توجه های زیادی به خود جلب کرد.
بعد از سقوط تیم فوتبال صبای قم به لیگ دسته یک و در نهایت متلاشی شدن این تیم در رده بزرگسالان، تیم های پایه آن نیز دچار مشکل شده و در فصل جاری دیگر هیچ نامی از صبای قم در فوتبال ایران و استان وجود ندارد، بنابراین مسئولان به فکر امتیاز یک تیم در لیگ های کشوری افتادند.
تیم امید صبا با نام مهام پلیمر و تیم های جوانان و نوجوانان آن با نام افشید امسال راهی مسابقات می شوند.
قم نیز در دهه ۸۰ شاهد حضور تیم های فوتبال سازان راه قم در لیگ دسته دوم باشگاه کشور و صبای قم در لیگ برتر بود که هر دو تیم به دلیل مشکلات مالی و سقوط به دسته های پایین تر، منحل شدند. صبا بعد از نزدیک به حدود یک دهه در بالاترین سطح فوتبال ایران نهایتا به لیگ دسته یک و بعد از آن نیز به لیگ دسته دوم سقوط کرد و در فصل جاری باید در لیگ دسته سوم حضور پیدا می کرد که به گفته مسئولان ورزشی قم، این تیم دیگر وجود خارجی ندارد.

انتهای پیام/138
https://qomnews.ir/vdchiqn6.23nvzdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما