شنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۱۰
کد مطلب : 80724
منبع : خبرگزاری فارس

تدوین بسته سرمایه‌گذاری احداث هتل ۵ ستاره در قم

قم نيوز : قائم مقام شهردار قم در امور سرمایه‌گذاری با اشاره به بسته سرمايه گذاري مشاركت در احداث مجتمع تجاري اقامتي (هتل 5 ستاره) در بلوك sw10 بلوار پيامبر اعظم(ص)، گفت: این پروژه با حجم سرمايه گذاري هزار و 500 ميليارد ريال و با زيربناي تقريبي 58 هزار مترمربع پیش‌بینی شده است.
تدوین بسته سرمایه‌گذاری احداث هتل ۵ ستاره در قم
تدوین بسته سرمایه‌گذاری احداث هتل ۵ ستاره در قم
به گزارش قم نیوز محمدرضا معرفت امروز با اشاره به بسته سرمایه گذاری مشارکت در احداث مجتمع تجاری اقامتی (هتل ۵ ستاره) در بلوک sw10 بلوار پیامبر اعظم(ص)، اظهار کرد: این پروژه با حجم سرمایه گذاری هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال و با زیربنای تقریبی ۵۸ هزار مترمربع پیش‌بینی شده است.

قائم مقام شهردار قم در امور سرمایه‌گذاری با بیان اینکه شهرداری برای این بسته سرمایه‌گذاری با سرمایه‌گذاران متعددی در حال مذاکره است تا پروژه هرچه سریع‌تر اجرایی شده و در مرحله احداث قرار گیرد، تصریح کرد: طبق این بسته سرمایه‌گذاری سهم مشارکت شهرداری ۶۷ درصد از مجتمع تجاری و سرمایه گذار ۳۰ درصد از مجتمع تجاری به اضافه ساختمان هتل است.

معرفت با بیان اینکه هم اکنون با چندین گروه از سرمایه گذاران در حال مذاکره و رایزنی هستیم و به محض فراهم شدن شرایط نسبت به جذب سرمایه گذار اقدام خواهد شد، گفت: در سال‌های اخیر عزم ویژه در تیم مدیریت شهری برای توسعه هتل‌سازی در شهر قم شکل گرفته که به دنبال تقویت زیرساخت‌های گردشگری در این شهر هستیم.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcay0na.49nwu15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما