?>?> مربي جوان حاشيه‌ساز جديد فوتبال قم | قم نیوز
شنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۱۱
کد مطلب : 80725
منبع : خبرگزاری فارس

مربي جوان حاشيه‌ساز جديد فوتبال قم

قم نيوز : آماده‌سازي براي حضور در فصل جديد ليگ دسته اول فوتبال جوانان و اميد باشگاه‌هاي كشور براي دو نماينده فوتبال قم با برخي حواشي و اتفاقات عجيب و غريب اما تكراري فوتبال آغاز شده است.
مربي جوان حاشيه‌ساز جديد فوتبال قم / «بازیکن میدم، به شرطی که مربی بشم!»
مربي جوان حاشيه‌ساز جديد فوتبال قم / «بازیکن میدم، به شرطی که مربی بشم!»
به گزارش قم نیوز اکنون که فصل تابستان است و بسیاری از خانواده‌ها فرزندان خود را برای سرگرمی سه ماه فراغت از درس و تحصیل به محیط‌های مختلف از جمله فضای جذاب ورزش روانه می‌کنند، قطعا فوتبال یکی از پرمخاطب‌ترین رشته‌های ورزشی است که علاقمندان زیادی را در این ایام جذب خود می‌کند.

در این ایام بازار مدارس فوتبال و آکادمی‌های اختصاصی این رشته ورزشی که بعضا موردهای بدون مجوز رسمی نیز بین آنها پیدا می‌شود، داغ داغ است و گاهی اوقات در غفلت بخش‌های نظارتی برخی تخلفات از نظر ارائه خدمات و همچنین اخذ پول‌های گزاف از علاقمندان به فوتبال دور از چشمان بخش‌های نظارتی رخ می‌دهد.

 

نماینده‌های دسته اولی فوتبال قم در حاشیه

گذشته از اتفاقات معمولا تکراری که در سال‌های اخیر راجع به مدارس تابستانی فوتبال و آکادمی‌های این رشته ورزشی رخ داده و همواره امواج سنگین اعتراض جمعی از خانواده‌ها و شهروندان را به همراه داشته، بروز رفتارهای عجیب توسط بعضی از اشخاص و همچنین شرایط نامساعد تیم‌های قمی در آستانه فصل جدید لیگ‌های فوتبال ایران به دلیل برخی رفتارها، هیأت‌ فوتبال را همانند فدراسیون فوتبال که با مشکلات فصل جدید لیگ برتر همراه است، وارد یک چالش جدید کرده است و همگان از متولی فوتبال در قم انتظار ورود به این موضوع را دارند.

در شرایطی که تا آغاز رقابت‌های فوتبال 1398 لیگ دسته اول فوتبال جوانان و امید باشگاه‌های کشور زمان زیادی باقی نمانده و تیم‌ها مهیای حضور در این مسابقات می‌شوند اما در آستانه مسابقات فصل جدید اخبار چندان مناسبی از وضعیت دو نماینده فوتبال قم به گوش نمی‌رسد.

 

گلایه فوتبالی‌ها از برخی مربیان قم

درد دل و گلایه‌های برخی فوتبالی‌ها در روزهای اخیر حاکی از این است که برخی از مربیان فوتبال ضمن همکاری نکردن با تیم‌های جوانان و امید فوتبال قم برای فصل جدید لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور، در مسیر آماده‌سازی این دو تیم سنگ‌اندازی هم می‌کنند و ظاهرا با رفتارهای عجیب و غریب و گاهی اوقات برخوردهایی از سر لجبازی‌، در صدد ضربه زدن به این تیم‌ها هستند، مربیانی که گویا چشم دیدن رقیب خود در جایگاه بالاتر را ندارند و از این حربه برای پائین آوردن رقیب استفاده می‌کنند.

 

پای یک مربی جوان در میان است

نکته جالب توجه این است که شنیده شده یکی از مربیان فوتبال قم که ظاهرا از نظر سنی بسیار جوان است، اعلام کرده در صورتی بازیکنانش را در اختیار تیم جوانان فوتبال قم قرار می‌دهد که خودش هم برای فصل جدید لیگ دسته اول فوتبال جوانان ایران در کادر نماینده قم باشد و به عنوان مربی فعالیت کند، عجیب‌تر این است که شنیده شده این رفتارها توسط یک نفر و با هدف ضربه زدن به این تیم‌ها هدایت می‌شود.

 

شفاف‌سازی یا اصلاح رفتار برای دفاع از اعتبار فوتبال قم

این در حالی است که هر دو نماینده قم یعنی تیم امید و تیم جوانان که قبلا با نام صبا در لیگ‌های پایه فوتبال ایران به میدان می‌رفتند، بعد از فروپاشی و انحلال باشگاه صبا، زیر نظر هیأت‌ فوتبال قم مدیریت می‌شوند و در آستانه شروع فصل جدید مسابقات از هیأت‌ فوتبال قم انتظار می‌رود با توجه به حضور این تیم‌ها به عنوان نماینده قم در سطح بالای فوتبال ایران، به حواشی اخیر رسیدگی و با پایان دادن به آن فضای آرامی را مهیا کند تا این تیم‌ها بتوانند از اعتبار نام قم دفاع کنند.

با توجه به اینکه این رفتارها زیبنده فضای سالم و مقدس ورزش و همچنین روح پاک رشته پرمخاطب فوتبال نیست، انتظار از مربیان که رسالت معلمی را به دوش می‌کشند این است که اعتبار و آبروی فوتبال قم را برای حضور درخشان تیم‌های جوان و امید در لیگ‌ دسته اول ایران در نظر بگیرند و از رفتارهای غیر فوتبالی پرهیز کنند، در غیر این صورت شاید شفاف‌سازی در آینده به جایگاه اجتماعی و فردی آنها آسیب برساند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcbszbw.rhbg5piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما