شنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۱۳
کد مطلب : 80726
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز

اجلاسیه منطقه ای مدیران و معاونان آموزش حوزه های علمیه در قم برگزار شد

قم نيوز : دومین اجلاسیه مدیران و معاونان آموزش حوزه های علمیه استانی منطقه سه کشور که در ساختمان مرکز مدیریت در جمکران قم برگزار شد.
اجلاسیه منطقه ای مدیران و معاونان آموزش حوزه های علمیه در قم برگزار شد
اجلاسیه منطقه ای مدیران و معاونان آموزش حوزه های علمیه در قم برگزار شد
به گزارش قم نیوز حجت الاسلام رستم نژاد پیش ازظهر امروز در اجلاسیه مدیران ومعاونان آموزش حوزه های علمیه استانی که در ساختمان مرکز مدیریت در قم برگزار شد گفت: معاونت آموزش برای تصمیم سازی، تصمیم گیری، هم فکری و هم افزایی، رفع مشکلات، ارائه راهکارهای مناسب برای رفع آسیب و آشنایی بیشتر با آسیب ها و مشکلات مدارس استانها، تصمیم گرفت، اجلاسیه منطقه ای مدیران و معاونان آموزش حوزه های علمیه استانی را برگزار کند.
 معاون آموزش حوزه های علمیه افزود: منطقه ای یعنی این که این معاونت استانی را به عنوان مرکزیت برای برگزاری اجلاسیه شناسایی و استانهای همجوار آن را دعوت به شرکت در آن اجلاسیه می کند.

وی بیان داشت: درهمین راستا، مرکزیت مدیریت استانها به 6 منطقه گیلان، مازندران،گلستان و حوزه علمیه بابل به عنوان منطقه اول؛ آذربایجان غربی، اردبیل، زنجان، حوزه علمیه بناب منطقه دو؛ تهران، البرز، کاشان، سمنان، قزوین به عنوان منطقه سه؛ ایلام، کردستان، کرمانشاه، لرستان، مرکزی و همدان منطقه چهار؛ بوشهر، خوزستان، چهار محال، فارس، کهکیلویه  منطقه پنج و سیستان، کرمان، هرمزگان و یزد به عنوان منطقه شش مشخص شدند.

حجت الاسلام رستم نژاد ادامه داد: امروز شاهد برگزاری دومین اجلاسیه مدیران و معاونان آموزش حوزه های علمیه استانی منطقه ای به میزبانی منطقه سه یعنی استان تهران هستیم، ولی با هماهنگی مدیر و مسئولان حوزه علمیه استان تهران این اجلاسیه در قم برگزار شد.

وی بیان داشت: اولین اجلاسیه هفته گذشته به میزبانی حوزه علمیه همدان با حضور استانهای همجوار به مدت دو روز برگزار شد و نتایج خوبی هم به  همراه داشت.

معاون آموزش حوزه های علمیه افزود: به زودی اجلاسیه های دیگر منطقه ای نیز برگزا می شود.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdccemq4.2bqxi8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما