يکشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۰۰
کد مطلب : 80746
منبع : خبرگزاری فارس

فوتسال قم به صدرنشین ليگ برتر رسيد

قم نيوز : تيم فوتسال سوهان محمد سيماي قم در هفتمين هفته نيم‌فصل نخست رقابت‌هاي ليگ برتر فوتسال باشگاه‌هاي كشور به تيم صدر يعني سن‌ايچ ساوه رسيد.
فوتسال قم به صدرنشین ليگ برتر رسيد
فوتسال قم به صدرنشین ليگ برتر رسيد
به گزارش قم نیوز در شرایطی که بازی‌های جام باشگاه‌های آسیا و همچنین رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های جهان در راه است اما سازمان لیگ فوتسال ایران مسابقات لیگ برتر ر ا طبق برنامه برگزار می‌کند تا لیگ بیست و یکم پیش از شروع بازی‌های جام ملت‌های آسیا 2020 به پایان برسد.

به همین منظور برنامه دیدارهای هفته هفتم تا سیزدهم مسابقات بیست و یکمین دوره لیگ برتر فوتسال ایران توسط سازمان لیگ اعلام شد و تیم فوتسال سوهان محمد سیمای قم در هفت هفته باقی مانده از نیم‌فصل نخست این بازی‌ها چهار بازی خارج از خانه و سه مسابقه خانگی برگزار می‌کند.

شاگردان سیدمهدی غیاثی در تیم فوتسال سوهان محمد سیمای قم در 6 هفته سپری شده از بازی‌های این فصل موفق به کسب سه پیروزی مقابل تیم‌های لبنیات ارژن فارس، شاهین کرمانشاه و ستارگان ورامین به پیروزی رسیده، با گیتی‌پسند اصفهان مساوی کرده و به تیم‌های مقاومت البرز و اهورا بهبهان باخته‌اند.

در هفته هفتم بازی‌های این فصل که روز پنجشنبه هفدهم مرداد ماه برگزار می‌شود، تیم فوتسال سوهان محمد سیمای قم در دیدار خارج از خانه ساعت 18 در سالن فجر ساوه مقابل تیم سن‌ایچ به میدان خواهد رفت، مسابقه‌ای که در آن تیم صدرنشین سن‌ایچ از نمانده قم پذیرایی می‌کند و یکی از بازی‌های مهم این هفته به شمار می‌رود.

در جدول رده‌بندی بازی‌های لیگ برتر تا پایان هفته ششم، تیم سن‌ایچ ساوه با کسب 13 امتیاز در صدر ایستاده، گیتی‌پسند اصفهان با کسب 11 امتیاز تیم دوم جدول است و پنج تیم مس سونگون، اهورا بهبهان، سوهان محمد سیمای قم، مقاومت البرز و حفاری اهواز با امتیاز مشابه 10 در رده‌های سوم تا هفتم جای گرفته‌اند.

تیم فوتسال سوهان محمد سیمای قم در حالی چهارمین بازی خارج از خانه این فصل را برابر تیم صدرنشین سن‌ایچ ساوه برگزار می‌کند که در سه میهمانی قبلی خود دو باخت مقابل تیم‌های مقاومت البرز و اهورا بهبهان متحمل شده ولی تیم شاهین کرمانشاه را در خانه حریف شکست داده است.

انتهای پیام / 110
https://qomnews.ir/vdcepf8v.jh87ei9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما