سه شنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۰
کد مطلب : 80807
منبع : خبرگزاری فارس

قمي‌ها آماده تكرار قهرماني‌ها‌ در سوپر ليگ كاراته ايران

قم نيوز : نمايندگان كاراته استان قم با شروع تمرينات و برنامه‌هاي آماده‌سازي به منظور تكرار مقام قهرماني خود در پيكارهاي سوپر ليگ كاراته مردان و زنان باشگاه‌هاي كشور مهيا مي‌شوند.
قمي‌ها آماده تكرار قهرماني‌ها‌ در سوپر ليگ كاراته ايران
قمي‌ها آماده تكرار قهرماني‌ها‌ در سوپر ليگ كاراته ايران
به گزارش قم نیوز ‌اردیبهشت ماه امسال بود که پرونده رقابت‌های فصل 98 – 1397 سوپر لیگ کاراته مردان و زنان باشگاه‌های کشور با تعیین تیم‌های قهرمان بسته شد، لیگ‌هایی که نمایندگان کاراته استان قم در ترکیب تیم‌های قهرمان آن سهیم بودند و قم یک بار دیگر توانمندی بالای خود را در این رشته به نمایش گذاشت.

شاگردان پایدار قهرمان سوپر لیگ مردان کشور

قهرمانی مسابقات فصل 98 – 1397 سوپر لیگ کاراته مردان ایران به تیم پاس رسید، تیمی که هدایت آن را یکی از شاخص‌ترین چهره‌های سال‌های اخیر کاراته قم یعنی ابوالقاسم پایدار بر عهده داشت، کسی که هم در عرصه مربیگری و هم در بخش داوری یکی از نمونه‌های کاراته قم و ایران به شمار می‌رود.

شاگردان پایدار در تیم پاس فینال مسابقات سوپر لیگ فصل قبل را برابر تیم مدعی و مطرح دانشگاه آزاد اسلامی برگزار کردند که پس از برگزاری مسابقات کاتای تیمی و انفرادی و همچنین چهار مبارزه کومیته، با اعتراض تیم دانشگاه آزاد اسلامی این تیم با رای داوران شیکاک شد و عنوان قهرمانی چهاردهمین دوره سوپر لیگ به تیم پاس اختصاص یافت.

نمایش اقتدار کاراته بانوان قم با قهرمانی مرداس

فصل 98 – 1397 سوپر لیگ کاراته زنان ایران نیز میدان نمایش اقتدار تیم کاراته بانوان مرداس قم بود، تیمی که با هدایت راضیه جلیل‌پور بدون حتی یک باخت مقابل حریفان خود، در دیدار نهایی مقابل تیم مدعی جوانه صفادشت به برتری رسید و جام قهرمانی را بالای سر برد.

تیم کاراته بانوان مرداس قم در مرحله نیمه نهایی این دوره از مسابقات با نتیجه قاطع و جالب توجه ۲۷ بر یک تیم صرافی بهنام را شکست داد تا راهی فینال شود، فینالی که برابر تیم جوانه با نتیجه ۱۹ بر ۹ به برتری رسید و نخستین قهرمانی سوپر لیگ کاراته زنان ایران را در دوازدهمین دوره این مسابقات نصیب کاراته قم کرد.

استارت سوپر لیگ جدید از مهر ماه

حالا نوبت به فصل 99 – 1398 پیکارهای سوپر لیگ کاراته زنان ایران رسیده است، مسابقاتی که سازمان لیگ فدراسیون کاراته تا شهریور ماه به تیم‌های علاقمند به حضور در آن فرصت داده تا آمادگی خود را اعلام کنند و این سازمان برنامه رقابت‌ها را برای شروع آن در مهر ماه اعلام کند.

این در شرایطی است که امسال پانزدهمین دوره رقابت‌های سوپر لیگ کاراته مردان ایران و سیزدهمین دوره پیکارهای سوپر لیگ کاراته زنان باشگاه‌های کشور برگزار می‌شود و تیم‌ها تا دوم شهریورماه برای تکمیل فرم اعلام آمادگی و تقاضای ثبت‌نام در سایت فدراسیون کاراته فرصت دارند.

امسال در بخش کاتا نحوه امتیازدهی به شکل امتیازی است و هر تیم می‌تواند از دو کاتارو در ترکیب خود استفاده کند، ضمن اینکه رقابت‌های بخش کومیته بانوان در هفت وزن و کومیته مردان در همین تعداد وزن به انجام می‌رسد و برای پیروزی سه امتیاز و برای تساوی یک امتیاز در نظر گرفته خواهد شد.

انتهای پیام / 110
https://qomnews.ir/vdccm4q4.2bqxx8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما