کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بانوان وشوو کار قم با ۲۸ مدال در جایگاه چهارم قهرمانی کشور ایستادند

خبرگزاری ايرنا , 15 مرداد 1398 ساعت 13:30

رئیس هیات وشوو قم گفت: مسابقات ووشو سبک فن زی چوان قهرمانی کشور،‌ بانوان وشووکار قم با ۲۸ مدال در جایگاه چهارم ایستادند.


به گزارش قم نیوز جواد محمد زاده با اشاره به حضور ۲٩۰ ورزشکار از سراسر کشور در این رقابت ها، ‌افزود: بانوان ورزشکار قم با درخشش در این رقابت ها موفق به کسب ۶ طلا، ۷ نقره و ۱۵ مدال برنز شدند.

وی ادامه داد: این رقابت ها در دو بخش تالو و ساندو و در ۴ رده سنی نونهالان، ‌نوجوانان،‌جوانان و بزرگسالان و در هشت وزن مختلف روز دهم و یازدهم مرداد ماه به میزبانی ساوه برگزار شد.

رئیس هیات وشوو قم ادامه داد: شقایق تمکین در این رقابت ها ۲ مدال طلا برای تیم قم به ارمغان آورد و خانم ها عسگری، مددی، حسینی راد و اسماعیل زاده دیگر طلایی های قم در این مسابقات بودند.

وی ادامه داد: باران قلی پور هم به ۲ مدال نقره رسید و دهقانی، جلالی، عبدلی، عباسی و محمدی هم ۵ مدال نقره دیگر قم را کسب کردند.

محمد زاده افزود: خانم ها باقریان، مددی، نوری، طیبی آذر، رجایی، فضیلتی، کریمی، عباسقلی، اسفندیاری، زرنگ، سلمانپور، عباسی، صفری، صادقی و آمره ورزشکاران مدال آور قم در این رقابت ها بودند که ۱۵ مدال برنز را برای اسین استان به ارمغان آوردند.

انتهای پیام/ 110


کد مطلب: 80815

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/80815/بانوان-وشوو-کار-قم-۲۸-مدال-جایگاه-چهارم-قهرمانی-کشور-ایستادند

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir