سه شنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۴۴
کد مطلب : 80821
منبع : خبرگزاری فارس

رقابت 3 كشتي‌گير قم براي فتح جايزه بزرگ گرجستان

قم نيوز : سه كشتي‌گير قم در ليست نهايي كادر فني تيم ملي كشتي فرنگي بزرگسالان ايران براي اعزام به رقابت‌هاي بين‌المللي 2019 جايزه بزرگ گرجستان قرار گرفتند.
رقابت 3 كشتي‌گير قم براي فتح جايزه بزرگ گرجستان
رقابت 3 كشتي‌گير قم براي فتح جايزه بزرگ گرجستان
به گزارش قم نیوز روند موفقیت‌های رشته مدال‌آور و افتخارآفرین کشتی فرنگی قم در عرصه ملی همچنان ادامه دارد و بعد از کسب دو مدال برنز و طلا توسط شاهرخ میکائیلی از پیکارهای 2019 کشتی فرنگی قهرمانی نوجوانان آسیا و جهان، اکنون سه کشتی‌گیر قم در آستانه یک اعزام مهم بین‌المللی قرار دارند.

رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جایزه بزرگ گرجستان با عنوان جام بالاوادزه و کارتوزیا روزهای شانزدهم تا نوزدهم مرداد ماه در شهر تفلیس برگزار می‌شود و کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان ایران به همین منظور ترکیب نهایی تیم اعزامی به این دوره از مسابقات را با حضور سه فرنگی‌کار قم معرفی کرد.

در ترکیب تیم اعزامی ایران در اوزان 55، 60، 63، 67، 72، 77، 87، 97 و 130 کیلوگرم، علیرضا نجاتی، محمدجواد رضایی و علی‌اکبر حیدری نمایندگان استان قم هستند، کشتی‌گیرانی که به ترتیب در اوزان 60، 67 و 97 کیلوگرم با سابقه بسیار زیاد در تیم‌های ملی به این مسابقات می‌روند.

با صلاحدید کادر فنی تیم ملی در هر وزن دو یا سه کشتی‌گیر راهی این رقابت‌ها می‌شوند، در شرایطی که علیرضا نجاتی در وزن 60 کیلوگرم همراه با شیرزاد بهشتی‌طلا راهی این پیکارها می‌شود، در وزن 67 کیلوگرم نیز محمدجواد رضایی به همراه حامد تاب در این رقابت‌ها شرکت می‌کند و در وزن 97 کیلوگرم علی‌اکبری همراه با محمدهادی ساروی روی تشک خواهد رفت.

هدایت تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان ایران را محمد بنا بر عهده دارد، در حالی که مربیان این تیم ناصر نوربخش، ایرج اسفندیاری‌فر و رسول جزینی هستند و این تیم به سرپرستی حسام‌الدین جعفری در اوزان مختلف با حریفان شرکت کننده در پیکارهای بین‌المللی جایزه بزرگ گرجستان با عنوان جام بالاوادزه و کارتوزیا به رقابت می‌پردازد.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcizvav.t1aur2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما