چهارشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۰
کد مطلب : 80848
منبع : خبرگزاری ايرنا

ثبت‌نام کارگران ساختمانی در سامانه رفاهی الزامی است

قم نيوز : مدیرکل تامین اجتماعی قم بابیان این‌که تعدادی از کارگران ساختمانی که حق بیمه ماهانه را پرداخت می‌کنند تاکنون در سامانه رفاهی ثبت‌نام نکرده‌اند گفت: این گروه هرچه زودتر برای ثبت‌نام در این سامانه اقدام کنند.
ثبت‌نام کارگران ساختمانی در سامانه رفاهی الزامی است
ثبت‌نام کارگران ساختمانی در سامانه رفاهی الزامی است
به گزارش قم نیوز علی‌اصغر دادخواه اظهار کرد: این گروه برای جلوگیری از اختلال در بیمه پردازی باید در اسرع وقت به‌صورت اینترنتی به نشانی www.samanehrefah.ir مراجعه و ثبت‌نام کنند  و در اسرع وقت مراتب را به واحد نام‌نویسی و حساب‌های انفرادی شعبه محل بیمه پردازی خود اطلاع دهند.

وی ادامه داد: کارگران ساختمانی برای استفاده از مزایای قانون مربوطه باید در یکی از مشاغل مرتبط با صنعت ساختمان اشتغال عملی داشته باشند و ارائه کارت مهارت معتبر همان شغل از سازمان نی و حرفه‌ای وابسته به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و ثبت‌نام در سامانه رفاهی کارگران ساختمانی الزامی است.

وی گفت: کارگران ساختمانی که دارای وضعیت فعال در سیستم بیمه‌ای سازمان تامین اجتماعی می‌باشند، لیکن در سامانه رفاهی کارگران ساختمانی ثبت‌نام ننموده‌اند فقط تا پایان شهریورماه سال ۱۳۹۸ فرصت دارند تا به سامانه رفاهی مراجعه و ثبت‌نام نمایند.

دادخواه تاکید کرد: چنانچه کارگران ساختمانی فوق تا پایان ۳۱‏/۰۶‏/۹۸ در سامانه رفاهی ثبت‌نام ننمایند، نسبت به مختومه نمودن وضعیت بیمه‌ای آن‌ها اقدام خواهد شد.

مدیرکل تامین اجتماعی قم تصریح کرد: طبق مصوبه کارگروه رفع موانع اجرایی بیمه اجتماعی کارگران ساختمانی، ثبت‌نام همه کارگران ساختمانی اعم از بیمه‌شده و  بیمه نشده در سامانه رفاهی الزامی است.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdch66n6.23nvkdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما