چهارشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۴۳
کد مطلب : 80856
منبع : خبرگزاری تسنیم

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس از عکاس قمی عیادت کرد

قم نيوز : حجت‌الاسلام ذوالنور رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از جباری عکاس خبری استان عیادت کرد.
رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس از عکاس قمی عیادت کرد
رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس از عکاس قمی عیادت کرد
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنور رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از محمدرضا جباری عکاس خبری استان عیادت کرد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در این دیدار با ابراز تأسف از حادثه‌ پیش‌ آمده برای عکاس قمی اظهار داشت: وقتی شنیدم این اتفاق برای شما افتاد ناراحت شدم، قصد داشتم در نخستین فرصت پس از تعطیلات مجلس شورای اسلامی به عیادت شما بیایم.

وی با بیان اینکه قدردان خبرنگاران و عکاسان خبری استان هستیم افزود: امروز با ایام روز خبرنگار مقارن شده است و فرصت خوبی شد برای اینکه به عیادت شما بیاییم.

محمدرضا جباری عکاس خبری نیز ضمن تشکر از حجت‌الاسلام ذوالنور اظهار داشت: از اینکه برای عیادتم حضور پیدا کردید بسیار خوشحال شدم و این اقدام شما سبب دلگرمی من شد.

وی با اشاره به مشکلات اصحاب رسانه استان قم تصریح کرد: از مسئولان تقاضا دارم که به خبرنگاران و عکاسان توجه داشته باشند و مشکلات آن‌ها به‌ ویژه موضوع بیمه را برطرف کنند.

جباری بیان کرد: بر اثر تصادف پای من از چند جا آسیب‌دید و باید یک مدت استراحت کنم تا به شرایط مناسب برسم.

به گزاش تسنیم محمدرضا جباری عکاس خبری از سال 90 حرفه عکاسی را آغاز کرد که در جشنواره‌های مختلف استانی و ملی صاحب رتبه برتر شد.

این عکاس جوان و خوش‌نام قمی روز 27 تیرماه در حادثه رانندگی دچار شکستی پا شد و دوران نقاهت خود را می‌گذارند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcg3797.ak9zn4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما