کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

برنامه «مدینه در غربت» از رادیو معارف پخش می‌شود

خبرگزاری فارس , 16 مرداد 1398 ساعت 18:47

مدیر گروه قرآن و اهل بیت رادیو معارف از پخش برنامه «مدینه در غربت» به مناسبت سالروز شهادت امام محمد باقر(ع) خبر داد.


به گزارش قم نیوز سید احمد محمودی امروز با اشاره به ویژه برنامه‌های رادیو معارف به مناسبت سالروز شهادت امام محمد باقر(ع) اظهار کرد: برنامه از تبار نور از جمله برنامه‌های تولیدی این رسانه است که پنجشنبه 17 مرداد مصادف با شب شهادت این امام بزرگوار از رادیو معارف پخش می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: تقویت فضای معنوی و معارفی در جامعه از جمله اهداف این برنامه در دستور کار است و همچنین به مبحث ترویج معارف اهل بیت(ع) به خصوص امام باقر(ع) در جامعه پرداخته می‌شود.

مدیر گروه قرآن و اهل بیت رادیو معارف تبیین شیوه‌های تبلیغی امام باقر(ع) را به عنوان موضوع اصلی برنامه از تبار نور عنوان کرد و گفت: پیش شرط ‏های تبلیغ و پیام‌رسانی از منظر پیشوای پنجم شیعیان(ع) در این برنامه تبیین می‌شود.

محمودی یادآور شد: سیدمحمدعلی حسینیان به عنوان تهیه‌کننده و رضا حبیبی و حجت‌الاسلام فرهاد عباسی به عنوان مجری این برنامه هستند.

وی از تولید برنامه مدینه در غربت به مناسبت شهادت پیشوای پنجم شیعیان خبر داد و افزود: این برنامه به نقش حضرت امام باقر(ع) در اصلاح ناهنجاری‌ها به عنوان موضوع اصلی توجه دارد که روز 18 مرداد ماه از ساعت 8:30 تا 9:30 از این رسانه پخش می‌شود.

مدیر گروه قرآن و اهل بیت رادیو معارف خاطرنشان کرد: در این برنامه به بازگشت به سیره نبوی و بیان مصادیق و راهکارهای امام باقر(ع)، برجسته‌سازی امر به معروف و نهی از منکر و راهکارهای اصلاحات اقتصادی امام(ع) به عنوان محورهای اصلی توجه می‌شود.

وی یادآور شد: علی اسماعیلی به عنوان تهیه‌کننده، حجت‌الاسلام امیر محسن عرفان به عنوان کارشناس و سید حمید حسینی به عنوان گوینده این برنامه هستند.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 80858

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/80858/برنامه-مدینه-غربت-رادیو-معارف-پخش-می-شود

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir