چهارشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۲۰
کد مطلب : 80867
منبع : خبرگزاری تسنیم

ترویج ازدواج در جامعه نیازمند فعالیت فرهنگی است

قم نيوز : استاندار قم با تأکید بر اینکه برای ترویج ازدواج نیاز به فعالیت فرهنگی داریم،گفت:زمینه آسیب‌شناسی کاهش جمعیت و ازدواج باید کار صورت بگیرد و کمیته‌هایی ذیل شورا راهبری جمعیت تشکیل شود.
ترویج ازدواج در جامعه نیازمند فعالیت فرهنگی است
ترویج ازدواج در جامعه نیازمند فعالیت فرهنگی است
به گزارش قم نیوز بهرام سرمست در جلسه شورای راهبردی ثبت‌احوال که در سالن امام جواد(ع) استانداری برگزار شد،اظهار داشت: افزود: دشمنان نهاد خانواده را هدف قرار گرفتند و به دنبال فروپاشی خانواده در ایران هستند و در این زمینه نیازمند آسیب‌شناسی هستیم.

وی افزود: اگر بنیان خانواده در جامعه سست شود زیربنای نظام سیاسی و اجتماعی در کشور سست می‌شود، سیاست‌های جمعیتی در کشور از فرزند کمتر زندگی بهتر به تشویق به فرزند آوری تغییر پیداکرده است اما این سیاست‌ها به مرحله اجرا نرسیدند باید روی علت‌ها در این خصوص کارکرد.

استاندار قم با اشاره به ارزش برکات افزایش جمعیت تصریح کرد:افزایش جمعیت امر دستوری نیست و باید تشکل‌های مردم‌نهاد در این زمینه مورداستفاده قرار بگیرند و ارتباط با جامعه هدف در این زمینه ضروری است.

سرمست بابیان اینکه ازنظر سبک زندگی در جامعه دچار تغییر شدیم،تصریح کرد: تلاش برای تحکیم بنیان خانواده در جامعه امری ضروری است چون ذهنیت مناسبی در نسل جوان نسبت به فرزند آوری و بارور شدن وجود ندارد.

وی بابیان اینکه بر اساس باورهای دینی طلاق قباحت دارد، ادامه داد: ولی متأسفانه قبح این واقعه در جامعه ریخته شده است و باید نسبت به کاهش آن اهتمام وجود داشته باشد.

استاندار قم با تأکید بر اینکه برای ترویج ازدواج نیاز به فعالیت فرهنگی داریم،ادامه داد:زمینه آسیب‌شناسی کاهش جمعیت و ازدواج باید کار صورت بگیرد و کمیته‌هایی ذیل شورا راهبری جمعیت تشکیل شود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdciyvav.t1auq2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما