کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

كاپيتان سوهان در تيم منتخب فوتسال ايران

خبرگزاری فارس , 17 مرداد 1398 ساعت 17:41

كاپيتان با تجربه تيم فوتسال سوهان محمد سيماي قم با درخشش در ششمين مسابقه تيمش عضو تيم منتخب بازيكنان شاخص ليگ برتر فوتسال باشگاه‌هاي كشور شد.


به گزارش قم نیوز در آستانه دیدارهای هفته هفتم از نیم‌فصل نخست لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور بهترین‌های هفته ششم این فصل در حالی معرفی شدند که بین پنج بازیکن برتر هفته نام هاشم فرج‌زاده کاپیتان با تجربه تیم سوهان محمد سیمای قم نیز به چشم می‌خورد.

هاشم فرج‌زاده از فصلی که همراه با ماهان‌تندیس در ترکیب نماینده فوتسال قم قرار گرفت تا کنون پیراهن تیم‌های دیگری همچون یاسین‌پیشرو قم، آتلیه‌طهران قم و سوهان محمد سیمای قم را بر تن کرده و با توجه به تجارب بالای خود اکنون بازوبند کاپیتانی تیمش را نیز بر بازو می‌بندد.

در هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور که با پیروزی تیم‌های مدعی قهرمانی همراه بود، تیم فوتسال سوهان محمد سیمای قم در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان و در مقابل دیدگان قمی‌های علاقمند به فوتسال میزبان تیم ستارگان ورامین بود و در نهایت با نتیجه چهار بر سه صاحب برتری شد.

در این مسابقه که یک نیمه آن با برتری مطلق سوهانی‌ها همراه بود و نیمه دوم بازی به شکل نزدیک و نفس‌گیر دنبال شد، سوهانی‌ها با درخشش بازیکنانی همچون هاشم‌ فرج‌زاده موفق به کسب برتری و سه امتیاز این دیدار شدند تا موقعیت خود را در جمع مدعیان کسب مقام قهرمانی ارتقاء دهند.

درخشش فرج‌زاده در این دیدار با یک گل نیز همراه بود تا وی از نگاه کارشناسان فوتسال ایران بعد از پایان بازی‌های هفته ششم، در ترکیب تیم منتخب هفته قرار گرفته و در کنار مسعود محمدی از فرش‌آراء مشهد، حمید احمدی از گیتی‌پسند، احسان سهیلی‌مقدم از مقاومت البرز و مهدی جاوید از مس سونگون یکی از چهره‌های شاخص هفته لقب بگیرد.

انتهای پیام / 137


کد مطلب: 80887

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/80887/كاپيتان-سوهان-تيم-منتخب-فوتسال-ايران

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir