شنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۰ ساعت ۰۹:۵۵
کد مطلب : 809
حاشیه‌های دیدار صبای قم و ذوب آهن؛

امتناع حقی از رویارویی با ویسی

قم نيوز : قم نیوز: امتناع حقی از رویارویی با ویسی، رقم خوردن نخستین باخت خانگی صبای قم در لیگ یازدهم و... مهم‌ترین خبرها از حاشیه دیدار تیم‌های فوتبال صبای قم و ذوب آهن اصفهان است.
امتناع حقی از رویارویی با ویسی
به گزارش قم نیوز، دهمین هفته رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در حالی جمعه شب پیگیری شد که صبای قم در پنجمین بازی خانگی خود مقابل تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان بار دیگر ناکام ماند و تن به شکست داد.

این دیدار حواشی و اتفاق خاصی نداشت اما رخدادهایی نظیر رو به رو نشدن بازیکنی مانند داود حقی با سرمربی تیم فوتبال صبای قم در نوع خود جالب بود زیرا حقی که دو فصل متوالی در تیم صبای قم بازی کرده است و در پایان لیگ دهم به ذوب آهن پیوست.

این بازیکن در آغاز بازی که بازار گل و دید و بازدید داغ بود از رو به رو شدن با عبدالله ویسی امتناع کرد تا ثابت شود که مصاحبه‌های این بازیکن در روزهای اخیر بر ضد ویسی حاکی از مشکلی بین این بازیکن و سرمربی صبای قم است، هر چند عبدالله ویسی معتقد بود که دلیل عدم انتخاب حقی برای صبا در لیگ یازدهم مبلغ بالای قرارداد این بازیکن بوده است، ضمن اینکه در نیمه نخست این دیدار داود حقی در یکی از صحنه‌ها با غلامرضا عنایتی مهاجم صبای قم درگیری لفظی پیدا کرد.

 نخستین باخت خانگی صبای قم در لیگ یازدهم
صبای قم در حالی مقابل ذوب آهن اصفهان تن به شکست یک بر صفر داد که این باخت سبب شد تا نخستین بار در خانه مغلوب حریفان شود.

شکست صبای قم در حالی رقم خورد که صبا پیش از این در هفته دوم با فولاد مبارکه سپاهان اصفهان به تساوی بدون گل رسیده بود، سایپا البرز را با سه گل بدرقه کرده بود و تیم‌های ملوان بندر انزلی و فولاد خوزستان را نیز با یک گل شکست داده بود.

 چهار اخطار داور به بازیکنان دو تیم
اشکان خورشیدی داور جوان مسابقه تیم‌های فوتبال صبای قم و ذوب آهن اصفهان به چهار بازیکن دو تیم کارت زرد نشان داد.

در نیمه نخست این مسابقه میلاد نوری‌هافبک تیم فوتبال صبای قم نخستین اخطار این بازی را از داور بازی گرفت ولی دقایقی بعد داود حقی از تیم ذوب آهن اصفهان نیز با کارت زرد داور بازی جریمه شد، ضمن اینکه در نیمه دوم قاسم حدادی فر و ایگور کاسترو مهاجم برزیلی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان نیز از داور بازی کارت زرد و اخطار دریافت کردند.

نخستین گل دریافتی صبا در خانه
صبای قم که چهار بازی خانگی قبل در لیگ برتر فوتبال را بدون دریافت گل به پایان رسانده بود، در این دیدار از تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان یک گل خورد تا ضمن پذیرفتن نخستین گل در بازی‌های خانگی، نخستین باخت خانگی را نیز پذیرا شود.

این در حالی است که بازی بعدی صبای قم در هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال نیز در خانه میزبان تیم فوتبال شهرداری تبریز است که این مسابقه طبق برنامه سازمان لیگ برتر از ساعت ۱۶ شنبه سی ام مهر ماه در قم برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdcakona149nw.5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما