يکشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۰۰
کد مطلب : 80975
منبع : خبرگزاری فارس

نمای بصری شهر در دهه ولایت باید فضای غدیر را نمایان کند

قم نيوز : رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قم گفت: نمای بصری شهر باید در دهه ولایت، فضای غدیر را در جامعه ساری و جاری کند.
نمای بصری شهر در دهه ولایت باید فضای غدیر را نمایان کند
نمای بصری شهر در دهه ولایت باید فضای غدیر را نمایان کند
به گزارش قم نیوز حسن مالکی نژاد با تاکید بر مردمی بودن جشن‌های دهه ولایت در قم اظهار داشت: دستگاه‌های استان در کنار نقش پشتیبانی و تسهیل گری دستگاه‌های فرهنگی در برگزاری جشن‌ها و مراسمات دهه ولایت باید قرارگاه‌های فرهنگی سطح شهر را در جهت اجرای جشن‌های مردمی کمک کنند.

وی با تاکید بر اینکه باید به سمت تقویت و رشد قرارگاه‌های فرهنگی سطح شهر برویم تصریح کرد: باید با یاری این فعالان،  امکانات لازم را برای آن‌ها فراهم کرده، تا با برگزاری شایسته مراسم‌های فرهنگی سطح شهر الگوی مناسبی برای سایر شهرها شوند.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قم با تاکید بر اینکه نمای بصری شهر باید در این دهه فضای غدیر را در جامعه ساری و جاری کند خاطرنشان کرد: یکی از این کارها نصب پرچم سبزرنگ در کل شهرمقدس قم که نماد این واقعه مهم می‌تواند باشد.

وی با بیان اینکه در ذیل این دهه نمایشگاه رونق تولید با تکیه بر محصولات خانگی در بوستان نجمه برگزار خواهد شد گفت: همچنین جشن‌های شبانه در بوستان‌های شهری به صورت ثابت در بوستان شهدای آذر و به صورت سیار در سایر بوستان‌های سطح شهر برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdciw3av.t1auy2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما