کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تیم داتیس قم قهرمان مسابقات رول بال بانوان کشور شد

خبرگزاری ايرنا , 22 مرداد 1398 ساعت 11:00

رئیس هیات اسکیت قم گفت: تیم داتیس قم علاوه بر کسب عنوان قهرمان مسابقات دسته‌های آزاد رول بال بزرگ‌سالان بانوان کشور، عناوین خانم گل و فنی‌ترین بازیکن رقابت‌ها را نیز به خود اختصاص داد.


به گزارش قم نیوز حمید جلیلی افزود: در این رقابت‌ها بیش از ۸۰ ورزشکار از سراسر کشور حضور داشتند.

وی بابیان اینکه این رقابت‌ها از تاریخ ۱۷ مردادماه به مدت ۲ روز در سالن شهدای بهزیستی قم برگزار شد، ادامه داد: تیم داتیس قم با اقتدار قهرمان شد و  تیم بانوی کویر یزد موفق به کسب مقام دوم شد و تیم سایمان الف تبریز نیز جایگاه سوم این رقابت‌ها را به خود اختصاص داد.

رئیس هیات اسکیت قم اظهار داشت: خانم نوریه عباسی از تیم داتیس قم با ۱۲ گل زده عنوان خانم گل مسابقات و همچنین خانم‌ها سارا پورشادمان از تیم داتیس قم و فاطمه سیلانیان از تیم بانوی کویر یزد به‌عنوان فنی‌ترین بازیکنان این رقابت‌ها دست یافتند.

وی افزود: تیم سورن استان فارس به‌عنوان تیم اخلاق و مربی این تیم خانم سلیمه موسوی نیز به‌عنوان بااخلاق‌ترین مربی این رقابت‌ها انتخاب شد.

جلیلی با اشاره به آغاز تحول در اسکیت استان در سال‌های اخیر گفت: این هیأت ورزشی سابقه ۱۴ سال فعالیت ورزشی را دارد که تا ۲ سال گذشته هیچ‌گونه میزبانی از مسابقات کشوری را در پرونده نداشته است.

۴۳۰ ورزشکار بیمه‌شده ذیل هیأت اسکی قم مشغول فعالیت هستند که بیش از نیمی از آن‌ها را بانوان تشکیل می‌دهند.

رول بال ورزشی متشکل از دو تیم ۱۲ نفره است.از ۱۲ بازیکن هر تیم، ۶ بازیکن اجازه بازی در یک‌زمان را دارند. بازیکنان درحالی‌که کفش اسکیت به پا دارند باید توپ را از بین بازیکنان حریف عبور داده و وارد دروازه حریف نمایند. این بازی دارای ۲ داور است. همچنین می‌توان آن را در میدان یخی اسکیت نیز برگزار کرد.

انتهای پیام/ 110


کد مطلب: 81034

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/81034/تیم-داتیس-قم-قهرمان-مسابقات-رول-بال-بانوان-کشور

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir