سه شنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۰
کد مطلب : 81042
منبع : خبرگزاری ايرنا

۶۰ الگو به مرحله عملی جشنواره تدریس برتر قم راه یافت

قم نيوز : معاون نهضت سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش قم با بیان اینکه مرحله استانی جشنواره الگوهای تدریس برتر به منظور استعدادیابی و شناسایی بهترین روش‌های تدریس سوادآموزی در قم در حال برگزاری است گفت: ۶۰ الگو و روش آموزش به سوادآموزان بزرگسال به مرحله عملی این جشنواره راه یافت.
۶۰ الگو به مرحله عملی جشنواره تدریس برتر قم راه یافت
۶۰ الگو به مرحله عملی جشنواره تدریس برتر قم راه یافت
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام و المسلمین محمدرضا قاسمی نیا افزود: با توجه به اهمیت آموزش بزرگسالان و نگه داشت آن‌ها در کلاس‌های سوادآموزی، ارتقای کیفی کلاس‌ها و دانش آموزش‌دهندگان و نیز برخورداری از روش‌های علمی و نو در راستای بهبود و ارتقای سطح تخصصی و شغلی آموزش‌دهندگان نخستین جشنواره ملی الگوهای تدریس برتر در سطح کشور برنامه‌ریزی شد.

وی ادامه داد: مرحله استانی این جشنواره در قم از امروز ۲۲ مردادماه در مدرسه شاهد شهید گل‌دوست ناحیه سه آغاز و تا ۲۴ مردادماه نیز ادامه خواه داشت.

قاسمی نیا،‌ با اشاره به روند اجرایی مرحله استانی این جشنواره گفت: فراخوان جشنواره در فروردین‌ماه امسال ابلاغ که در مرحله نخست ۶۰ الگو به صورت مکتوب به دبیرخانه این جشنواره در استان ارسال شد که تمام این آثار برای ارائه عملی این روش‌ها به مرحله دوم جشنواره راه یافتند.

وی ادامه داد: ۱۰ مورد از الگوهای برتر تدریس که موفق به کسب حداقل ۶۰ امتیاز در مرحله عملی شوند به عنوان الگوهای برتر قم به مرحله کشوری این جشنواره که نیمه دوم سال در تهران برگزار می‌شود،‌ اعزام می‌شوند.

معاون نهضت سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش قم، اظهار داشت: این جشنواره برای دوره‌های سوادآموزی و انتقالی معادل اول تا ششم ابتدایی و برای تدریس در درس‌های آموزش فارسی، ریاضی، قرآن،‌علوم تجربی، فرهنگ اسلامی و علوم اجتماعی ویژه بزرگسالان است.

۳۵۰ آموزش‌دهنده در قم با فعالیت‌های سوادآموزی به صورت داوطلب مشارکت دارند که بیش از ۷۵ درصد این افراد دارای مدرک کارشناسی و مابقی دارای مدرکی بالاتر از کارشناسی هستند که این موضوع یکی از ویژگی‌های برجسته سوادآموزی قم است.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcew78v.jh8zei9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما