کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ضرورت توجه ویژه به تقویت زیرساخت های پلیس راه استان قم

خبرگزاری فارس , 22 مرداد 1398 ساعت 16:09

استاندار قم با اشاره به اقدامات در حال انجام در راستای افزایش تجهیزات ایمنی راه ها در استان قم بر ضرورت توجه پلیس راهور و برنامه ریزی کلان ملی برای ارتقاء زیرساخت های پلیس راه استان تاکید کرد.


به گزارش قم نیوز بهرام سرمست در نشستی با سردار حسینی رئیس پلیس راه کشور با اشاره به جایگاه قم در شاهراه مواصلاتی کشور، اظهار کرد: حجم تردد در راه‌های استان ضرورت توجه بیشتر به وضعیت ایمنی در جاده‌های استان در سطح ملی را می‌طلبد.

استاندار قم همکاری و تعامل مناسب بین دستگاهی در استان قم را مورد توجه قرار داد و اضافه کرد: در مواقع بحرانی و بروز حوادث تمام توان دستگاه‌ها در سطح استان تحت مدیریتی یکپارچه و سیستمی بکار می‌رود، که خوشبختانه توفیق زیادی در این زمینه داریم.

سرمست به اشاره به برگزاری منظم جلسات کمیسیون ایمنی راه‌ها در قم، افزود: استان قم آمادگی کامل برای ارائه برنامه‌های جامع در حوزه افزایش ایمنی راه‌ها در کمیسیون عالی راه‌های کشور را دارد و ضروری است تدابیر لازم از سوی مقامات ملی در این حوزه اندیشیده شود.

در ابتدای این جلسه سید تیمور حسینی رئیس پلیس راه کشور با بیان شرحی از وضعیت راه‌های کشور، دغدغه مسؤولان ملی را افزایش ایمنی در راه‌ها مسیر‌های مواصلاتی دانست.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 81054

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/81054/ضرورت-توجه-ویژه-تقویت-زیرساخت-های-پلیس-راه-استان-قم

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir