کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آیت‌الله علوی گرگانی:

حرکت برای گسترش فرهنگ ولایت موردحمایت مراجع تقلید است

خبرگزاری ايرنا , 23 مرداد 1398 ساعت 13:30

آیت‌الله سید محمدعلی علوی گرگانی از مراجع تقلید گفت: خداوند نعمت ولایت و رهبری را نصیب ملت ایران کرده است و مراجع تقلید از هر حرکتی برای گسترش فرهنگ غدیر و ولایت، حمایت و پشتیبانی می‌کنند.


به گزارش قم نیوز آیت‌الله علوی گرگانی در دیدار سردار یعقوب سلیمانی، مسئول ستاد بازسازی واقعه غدیر بابیان اینکه ائمه معصومان در عمل، مردم را به ولایت اهل‌بیت(ع) تشویق و دعوت می‌کردند افزود: شیعیان امیرالمومنین(ع) باید موجب زینت اهل‌بیت(ع) و جلب مردم به معارف ولایت باشند.

آیت‌الله علوی گرگانی بابیان اینکه عمل صالح موجب جلب قلوب مردم می‌شود، اظهار داشت: دعوت به ولایت در عمل اثرگذاری بسیار بیشتری دارد که استفاده از ظرفیت هنر برای معرفی فرهنگ ولایت بسیار مهم است.

این مرجع تقلید بابیان اینکه خداوند کمال دین را در ولایت اهل‌بیت(ع) قرار داده است، گفت: چیزی بهتر و والاتر از ولایت در دنیا وجود ندارد و تمسک و گردآمدن حول ولایت موجب مصونیت و اتحاد می‌شود.

وی تاکید کرد: خداوند وعده داده است که حق در دنیا گسترده می‌شود، به همین دلیل باید تلاش کرد تا اسلام ناب محمدی(ص) و ولایت اهل‌بیت(ع) به‌خوبی به جهانیان معرفی شود.

این مرجع تقلید در ادامه گفت: سپاه پاسداران و سردار سلیمانی فرمانده سپاه قدس، مایه افتخار کشور هستند.

وی با اشاره به این‌که سپاه در عرصه‌های مختلف خدمات فراوانی به اسلام و انقلاب انجام داده است افزود: اذعان دشمن به قدرت سپاه پاسداران، مایه عزت و اقتدار ایران است.

انتهای پیام/ 110


کد مطلب: 81082

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/81082/حرکت-گسترش-فرهنگ-ولایت-موردحمایت-مراجع-تقلید

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir