کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اراده جدی برای ساماندهی تردد زائران عراقی و پاکستانی در قم وجود ندارد

خبرگزاری تسنیم , 23 مرداد 1398 ساعت 14:00

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم با تأکید بر اینکه اراده جدی برای ساماندهی زائران عراقی و پاکستانی وجود ندارد گفت: اتوبوس‌های زائران و مسافران خارجی باید ابتدا به پارک‌سوار شمالی رفته و بعد به حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) انتقال داده شوند.


به گزارش قم نیوز رضا پوریافر با اشاره به تردد اتوبوس زائران خارجی در سطح شهر اظهار داشت: طبق قانون اتوبوس‌های مسافربری حق‌ داشته مسافر را در پایانه پیاده و سوار کنند و اگر اتوبوسی این کار را در داخل شهر انجام دهد در هر صورت تخلف محسوب و مشکل با راننده بوده و متوجه مسئولان استان نیست.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم، پیاده و سوار کردن مسافر در سطح شهر توسط اتوبوس‌های زائران خارجی را مورد انتقاد قرار داد و گفت: متأسفانه در شلوغ‌ترین و امنیتی‌ترین مکان یعنی نزدیک حرم مطهر حضرت معصومه(س) این اتوبوس‌ها اقدام به جابه‌جایی مسافر می‌کنند.

وی با بیان کارساز نبودن جریمه  نقدی ابراز کرد: اعمال مبلغ 100 الی 200 هزار تومان جریمه برای رانندگان اتوبوس‌های زائران خارجی  به‌ویژه زائران عراقی و پاکستانی تأثیری نداشته و انجام این کار بازدارنده نیست.

پوریافر با تأکید بر اینکه اراده جدی برای ساماندهی زائران عراقی و پاکستانی وجود ندارد، تصریح کرد: اتوبوس‌های زائران و مسافران خارجی باید ابتدا به پارک‌سوار شمالی بروند و ازآنجا با اتوبوس سازمان اتوبوسرانی به حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) انتقال داده شوند اما گاهی تخلفاتی در این زمینه دیده می‌شود.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم ادامه داد: حتی مصوب شده که به مرز میرجاوه ابلاغ شود ابتدا زائران و مسافران را به پارک‌سوار شمالی بیاورند، امیدواریم انجام این مهم با اهتمام مسئولان و جدیت پلیس عملیاتی شود.

انتهای پیام/ 110


کد مطلب: 81084

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/81084/اراده-جدی-ساماندهی-تردد-زائران-عراقی-پاکستانی-قم-وجود-ندارد

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir