کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ایجاد موکب برای استقبال از زائرین اربعین در ورودی‌های قم

خبرگزاری فارس , 23 مرداد 1398 ساعت 17:31

مدیرکل مدیریت بحران استان قم گفت: باید موکب‌هایی در ورودی‌ها و خروجی‌های شهر قم ایجاد شود و تمرکز ارائه خدمات به زائرین ایرانی در خارج از شهر باشد.


به گزارش قم نیوز محسن اوروجی ظهر امروز در جلسه ستاد اربعین استان قم در سالن جلسات امام رضا(ع) فرمانداری با اشاره به حضور زائرین اربعین در شهر قم اظهار کرد: اسکان زائرین خارجی اربعین در مسجد مقدس جمکران پیشنهاد خوبی است، چون این مسجد دارای زیرساخت‌های بهداشتی است.

وی ادامه داد: باید موکب‌هایی در ورودی‌ها و خروجی‌های شهر قم ایجاد شود و تمرکز ارائه خدمات به زائرین ایرانی در خارج از شهر باشد، البته تلاش برای اسکان این زائرین در داخل شهر قم و در هتل‌ها و مهمان‌سراها پیشنهاد خوبی است.

مدیرکل مدیریت بحران استان قم افزود: اگر ارائه خدمات به زائرین در مصلای قدس باشد، مشکلاتی را خواهیم داشت، چون تمام ارائه خدمات در این مکان باید به صورت موقت باشد و در آن صورت ارائه خدمت به صورت شایسته نخواهد بود.

استقرار 18 موکب اربعین در شهر سامرا

حجت‌الاسلام والمسلمین یوسف احمدی، معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم در ادامه این جلسه با اشاره به محل استقرار موکب این اداره کل اظهار کرد: این موکب در سال گذشته در شهر سامرا مستقر شد و موکب از شهدای مدافع حرم شهر سامرا و بلد تقدیر کرد. در سال گذشته 18 موکب در شهر سامرا مستقر شدند و امسال هم برنامه موکب اداره اوقاف قم استقرار در شهر سامرا است.

وی خاطرنشان کرد: یک موکب در امامزاده شاه جمال برای پذیرایی از زائرین اربعین خواهیم داشت، البته امکانات اسکان زائرین در این مکان وجود دارد.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 81093

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/81093/ایجاد-موکب-استقبال-زائرین-اربعین-ورودی-های-قم

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir