کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سردار سلیمانی در قم مطرح کرد:

بازسازی واقعه غدیر توسط ۶۲ هزار نفر در ۱۳۰ نقطه از میهن اسلامی

خبرگزاری حوزه نیوز , 24 مرداد 1398 ساعت 4:00

رئیس سازمان اردویی و راهیان نور بسیج از بازسازی واقعه غدیر در 130 نقطه از میهن اسلامی خبرداد و گفت: بیش از 62 هزار نفر درگیر بازسازی واقعه غدیر در سراسر کشور خواهند بود.


به گزارش قم نیوز سردار یعقوب سلیمانی ظهر امروز در دیدار اعضای ستاد مردمی بازسازی واقعه غدیر خم با آیت‌الله سیدمحمد سعیدی تولیت آستان مقدس و نماینده ولی‌فقیه در استان قم که در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت انجام شد، با اشاره به اینکه جلوگیری از تحریف غدیر یکی از مهم‌ترین اهداف بازسازی واقعه غدیر بوده است، اظهار کرد: بازسازی واقعه غدیر به صورت مردمی در شهرستان‌ها دنبال شده و مجموعه سازمان اردویی بسیج بیشتر نظارت بر عملکردهای مردمی را مورد توجه قرار داده است.
وی با بیان اینکه استفاده از تبلیغات داخلی و خارجی و ابزار هنر در دستور کار ستاد بازسازی واقعه غدیر بوده است، اضافه کرد: امسال کارگاه آموزشی و توانمندسازی مسئولان و فعالان بازسازی واقعه غدیر در استان مرکزی برگزار و در این کارگاه از سخنان شخصیت‌های برجسته حوزوی استفاده شد.
رئیس سازمان اردویی بسیج از بازسازی واقعه غدیر در ۱۳۰ نقطه از میهن اسلامی یاد کرد و گفت: وفاق و همدلی اقشار مختلف مردم در این حرکت فرهنگی مورد توجه قرار گرفته است و در این راستا نیز ۳۰ نقطه از این نقاط به مراکز اهل تسنن اختصاص دارد که با پشتیبانی این افراد دنبال خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه بیش از ۶۲ هزار نفر درگیر اجرای بازسازی واقعه غدیر در سراسر کشور هستند، مطرح کرد: نزدیک به دو میلیون نفر به صورت مستقیم از این حرکت فرهنگی بازدید می‌کنند و بار اصلی بازسازی واقعه غدیر بر دوش جوانان است.
سلیمانی با تاکید بر اینکه حمایت معنوی بزرگان دینی درحال به ثمر نشستن است، عنوان کرد: اکنون هیأت‌های مذهبی نیز به میدان آمده و برای بازسازی واقعه غدیر نذر می‌کنند و اگر تاکنون به موفقیتی رسیده‌ایم به برکت پشتوانه و عنایت مردم بوده است.
وی از بازسازی واقعه غدیر در سال ۹۵ در نجف عراق و دمشق سوریه یاد کرد و ادامه داد: یکی از راهبردهای ما این است که این حرکت بزرگ در سال‌های آینده به خارج از مرزهای ایران اسلامی گسترش یابد.
سلیمانی با اشاره به اینکه بازسازی واقعه غدیر از سال ۸۹ برای نخستین بار در قم دنبال شده است، مطرح کرد: در کنار حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها توانستیم تجربه موفق و مطلوبی را به ثبت برسانیم و به برکت عنایت حضرت کار در حد قابل توجهی گسترش یافته است.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 81103

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/81103/بازسازی-واقعه-غدیر-توسط-۶۲-هزار-نفر-۱۳۰-نقطه-میهن-اسلامی

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir