پنجشنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۵:۰۰
کد مطلب : 81105
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز
به‌منظور ارائه محتواهای کاربردی؛

موضوعات محافل سخنرانی رواق خواهران در دهه ولایت اعلام شد

قم نيوز : موضوعات محافل سخنرانی رواق حضرت خدیجه سلام‌الله علیها ویژه بانوان در راستای ارائه محتواهای کاربردی و منسجم و به مناسبت دهه ولایت اعلام شد.
موضوعات محافل سخنرانی رواق خواهران در دهه ولایت اعلام شد
موضوعات محافل سخنرانی رواق خواهران در دهه ولایت اعلام شد
به گزارش قم نیوز محافل سخنرانی رواق حضرت خدیجه سلام‌الله علیها با حضور اساتید و پژوهشگران برتر حوزه علمیه خواهران همه روز به جز ایام تعطیل در نوبت صبح ساعت ۱۰:۳۰ و در نوبت عصر ساعت۱۷:۳۰ برای بانوان برپا می‌شود.

همزمان با دهه ولایت تمامی محافل سخنرانی رواق حضرت خدیجه سلام‌الله علیها با محوریت «غدیر و ولایت» برای بانوان دنبال خواهد شد.

در روز شنبه محفل سخنرانی «شرط وصال» با سخنرانی خانم احمدپور در نوبت صبح برای بانوان برگزار می‌شود و در نوبت عصر خانم میرامام با موضوع «مقام رضای الهی» برای بانوان سخنرانی خواهد کرد.

روز یکشنبه خانم سلطانی پور «آیه ولایت» را برای بانوان شرح خواهد کرد و در نوبت عصر روز یکشنبه خانم فخر روحانی با محوریت «نقش خانواده در رشد و تعالی جامعه» برای بانوان سخنرانی می‌کند.

موضوع محفل معارفی نوبت صبح روز دوشنبه احکام مربوط به «حق‌الناس» خواهد بود و در نوبت عصر خانم محامی احکام «مطهرات» را برای بانوان شرح خواهد کرد و پس از آن خانم شریف با محوریت «سلامت و تغذیه از دیدگاه امام رضا علیه‌السلام» مطالبی را برای حاضران در رواق بیان خواهد کرد.

تبیین «احکام بانوان» و «راه‌های رسیدن به آرامش از منظر قرآن» موضوع دو محفل نوبت صبح روز سه‌شنبه در دهه ولایت است که توسط خانم تاجریان و خانم دریاباری ارائه می‌شود.

در نوبت عصر سه‌شنبه نیز خانم حیدری مجد از اساتید برجسته حوزه علمیه خواهران «امام شناسی از منظر زیارت جامعه کبیره» را برای بانوان تبیین می‌کند.

روز چهارشنبه خانم اخوت با موضوع «صراط مستقیم» برای بانوان سخنرانی می‌کند و در نوبت عصر «دعای مکارم الاخلاق» توسط خانم قاسمی برای بانوان حاضر در رواق حضرت خدیجه سلام‌الله علیها شرح داده می‌شود.

روز پنجشنبه نیز موضوع محافل معارفی نوبت صبح «احکام نکاح» و «ولایت مداری و نقش مادری» خواهد بود که خانم‌های صادقی و شاه جعفری سخنرانی این محافل را بر عهده دارند و نوبت عصر پنجشنبه خانم مؤمنی با موضوع «ولایت در پرتو غدیر» برای بانوان سخنرانی می‌کند.

لازم به ذکر است، محافل معارفی رواق حضرت خدیجه سلام‌الله علیها تا پایان مردادماه با محوریت این موضوعات برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcenz8v.jh8z7i9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما