پنجشنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۷:۰۰
کد مطلب : 81107
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم بیان کرد:

جمعیت ۵۹۰ نفری آزادگان قم

قم نيوز : قم دارای ۵۹۰ آزاده است که از این تعداد، ۱۲ نفر به خیل یار شهید خود پیوسته اند؛ همچنین ۱۲۰ آزاده بیش از پنج سال در اسارت بوده و ۳۲ آزاده نیز از نخبگان می باشند.
جمعیت ۵۹۰ نفری آزادگان قم/ ۱۲۰ آزاده بیش از ۵ سال در اسارت بوده اند
جمعیت ۵۹۰ نفری آزادگان قم/ ۱۲۰ آزاده بیش از ۵ سال در اسارت بوده اند
به گزارش قم نیوز سردار هاشمی پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت ۲۶ مرداد سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی در قم برگزار شد، گفت: جنگ ایرانیان همیشه دفاع از دین و اسلامی بوده است و برای همین جوانان زیادی برای حفظ دین و تمامیت ارضی و دینی جان خود را فدا کرده اند و در طول این ۴۰ سال نگذاشته اند وجبی از خاک این کشور به دست اجنبی بیافتد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم افزود: در این رابطه کشورهایی مانند انگلیس، امریکا و کشورهای حاشیه خلیج فارس بالاترین هجمه علیه ایران اسلامی را داشته و در این عرصه از هیچ فتنه ای فروگذاری نکرده اند.

وی بیان داشت: ایران اسلامی برای حفظ خاک و دین، جدای از شهدای زیادی که تقدیم کرده، جوانانی را نیز در چنگان دشمنان به عنوان اسیر داشته و مشکلات زیادی را تحمل کرده است.

سردار هاشمی گفت: بیست و ششم مردادماه، سالروز بزرگداشت آزادگانی است که سالها در چنگال دشمن بعثی اسیر بودند و در همین رابطه بنیاد شهید، برنامه هایی را برای پاسداشت این روز برنامه ریزی کرده است که از جمله آن دیدار از آزادگان، تجلیل و دیدار از خانواده شهداء، برگزاری جلساتی با هیأت آزادگان در قم و... است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم افزود: قم دارای ۵۹۰ آزاده است که از این تعداد، ۱۲ نفر به خیل یار شهید خود پیوسته اند؛ همچنین ۱۲۰ آزاده بیش از پنج سال در اسارت بوده و ۳۲ اسیر نیز از نخبگان می باشند.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcguq97.ak9qz4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما