پنجشنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۰۰
کد مطلب : 81109
منبع : خبرگزاری فارس

هم افزایی خیرین‌سلامت و دانشگاه علوم‌پزشکی در کمک به بیماران نیازمند

قم نيوز : استاندار قم با بیان حمایت مدیریت استان از موسسات خیریه، بر ضرورت هم افزایی دانشگاه علوم‌پزشکی و خیرین‌سلامت در کمک به بیماران نیازمند تاکید کرد.
هم افزایی خیرین‌سلامت و دانشگاه علوم‌پزشکی در کمک به بیماران نیازمند
هم افزایی خیرین‌سلامت و دانشگاه علوم‌پزشکی در کمک به بیماران نیازمند
به گزارش قم نیوز بهرام سرمست ضمن بازدید از موسسه خیریه خورشید، بر اهمیت فعالیت تشکل‌های خصوصی در حوزه سلامت تاکید و اظهار کرد: کارکرد مجموعه‌های خیریه سلامت با هماهنگی و هم افزایی در یک مسیر، ارتقاء می‌یابد.

استاندار قم تقویت اعضای موسسه‌های خیریه در حوزه تخصصی مربوطه را مورد توجه قرار داد و افزود: حضور افراد متخصص و کارآمد در این مجموعه‌ها می‌تواند نقشی بسزا در اجرای اهداف موسسه داشته باشد.

سرمست با تاکید بر حمایت مدیریت استان از موسسه‌های خیریه، تصریح کرد: خیریه‌های فعال در حوزه سلامت می‌توانند با گسترش فضای کاری خود در سطح احداث بیمارستان و مراکز درمانی تخصصی سهم خود را در حمایت از بیماران کم بضاعت ایفا کنند.

وی همچنین با بیان امکان حضور موسسه‌های خیریه در بیمارستان‌ها با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی استان، ادامه داد: این حضور برای تسریع در حمایت از بیماران و پرداخت هزینه‌های درمانی بیماران تحت پوشش اهمیت ویژه ای دارد.

استاندار قم بر احصاء کارکردهای موسسات خیریه حوزه سلامت در استان تاکید و خاطر نشان کرد: با حمایت خیرین و فرهنگ سازی برای جذب کمک همشهریان می‌توان از توانمندی این موسسات جهت کمک به درمان بیماران صعب العلاج بهره برد.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdci3zav.t1azu2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما