چهارشنبه ۲۸ تير ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۴۱
کد مطلب : 8111
جهان بینی عنوان کرد:

ایجاد 140 فرصت شغلی در بخش ورزش و جوانان

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل ورزش و جوانان استان قم از ایجاد 140 فرصت شغلی در زمینه ورزش و جوانان تا تیرماه امسال خبر داد.
ایجاد 140 فرصت شغلی در بخش ورزش و جوانان
به گزارش قم نیوز، عباس جهان‌بینی در جلسه کارگروه اشتغال استان قم با اشاره به عملکرد اداره ورزش و جوانان استان قم ابراز داشت: این نهاد متولی ساماندهی امور مربوط به جوانان است.

وی افزود: این اداره تلاش می‌کند با جذب جوانان به فعالیت‌های مفید، از آسیب‌های اجتماعی که ممکن است این قشر به آن دچار شوند، پیشگیری کند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم ادامه داد: برنامه‌های اداره‌کل ورزش و جوانان تنها به موضوع ورزش محدود نیست و تشکیل شورای عالی جوانان با هدف ارتقای وضعیت جوانان در حوزه اشتغال، تحصیل و ارتقای هویت دینی گامی همسو با توسعه فعالیت‌های ورزشی است.

وی با اشاره به اینکه یکی از کارویژه‌های این اداره ایجاد اشتغال از طریق گسترش فضا برای فعالیت‌های ورزشی برای جوانان است، اضافه کرد: تلاش می‌کنیم با این کار جوانان را به فعالیت‌های مفید جذب کرده و منفعتی دو سویه را از این طریق به جامعه برسانیم.

جهان‌بینی با اشاره به اینکه در تیرماه سال جاری ۲۹ مورد مجوز باشگاه ورزشی در قم صادر شده است، ادامه داد: بازرس‌های این اداره در حال سرکشی برای جمع‌آوری اطلاعات این افراد به منظور ثبت در سامانه رصد هستند.

وی خاطرنشان کرد: در این زمینه قرارداد ۱۴ پروژه ورزشی نیز در تیرماه امضا شده است که این پروژه‌ها نیز موجب ایجاد فرصت‌های شغلی خواهند شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم با اشاره به اینکه روند کسب اعتبار این اداره در اردیبهشت‌ماه اتفاق افتاده است، عنوان داشت: با این حال این اداره توانسته تا این لحظه ۱۴۰ فرصت شغلی ایجاد کند.

وی با اشاره به اینکه برای سال ۹۱ حدود ۳۸۰ تعهد ایجاد فرصت شغلی برای این اداره در نظر گرفته شده است، ابراز داشت: سهمیه این اداره تا این لحظه ایجاد ۱۲۶ فرصت شغلی بوده است.

جهان‌بینی گفت: از این تعداد اطلاعات ۳۵ فرصت شغلی ایجاد شده در سال جاری جمع‌آوری شده و آماده ارائه با سامانه رصد است.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdcc.sq4a2bqssla82.html
نام شما
آدرس ايميل شما