کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فوتسالیست‌های خادم‌الحسین قم نایب‌قهرمان ایران شدند

خبرگزاری فارس , 24 مرداد 1398 ساعت 21:24

تیم فوتسال سازمان مردم نهاد خادم‌الحسین قم با کسب مقام نایب‌قهرمانی به کار خود در رقابت‌های فوتسال سازمان‌های مردم نهاد کشور پایان داد.


به گزارش قم نیوز نخستین دوره مسابقات فوتسال سازمان های مردم نهاد کشور با حضور تیم‌هایی از استان‌های مختلف به میزبانی اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان غربی در شهر ارومیه به انجام رسید و فوتسالیست‌های تیم سازمان مردم نهاد خادم‌الحسین قم روی سکوی نایب‌قهرمانی آن ایستادند.

در این دوره از رقابت‌ها که 17 تیم از سازمان‌های مردم نهاد سراسر کشور به انجام رسید، تیم فوتسال سازمان مردم نهاد خادم‌الحسین قم به مربیگری اسدالله جعفری والیجردی و سرپرستی مجید عزیزی مقابل حریفان خود به میدان رفت و پس از انجام 6 بازی سرانجام با کسب مقام نایب‌قهرمانی از این رقابت‌ها بازگشت.

در ترکیب تیم فوتسال خادم‌الحسین قم فرید بیک‌وردی، سیداحمد پورجلالی، محمدامین نورآبادی، سیدمحسن چاووشی‌قمی، مرتضی سیدآبادی، حسین اسماعیلی و امیرمحمد رحیمی حضور داشتند و این تیم در مرحله گروهی با تیم‌های اصفهان، لرستان و کردستان هم‌گروه بود که با کسب پیروزی برابر هر سه رقیب خود به عنوان صدرنشین راهی مرحله حذفی شد.

شاگردان اسدالله جعفری والیجردی در مرحله حذفی رو در روی تیم مدعی همدان قرار گرفتند و این بازی را با نتیجه 5 بر 2 به نفع خود تمام کردند تا مجوز صعود به جمع چهار تیم برتر برای آنها صادر شده و بدین‌ترتیب حریف تیم قدرتمند سازمان مردم نهاد استان آذربایجان شرقی شدند.

فوتسالیست‌های موفق تیم خادم‌الحسین قم در این مرحله برابر تیم آذربایجان شرقی با نتیجه جالب توجه پنج بر یک به برتری رسیده و راهی دیدار نهایی شدند اما در مسابقه پایانی برابر تیم میزبان یعنی آذربایجان غربی تن به شکست دادند تا علیرغم شایستگی به مقام نایب‌قهرمانی دست یابند.

دبیر سازمان مردم نهاد خادم‌الحسین (ع) قم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: این سازمان در هر دو مقوله فرهنگی و ورزشی فعالیت دارد و فوتسال یکی از رشته‌های ورزشی موفق و شاخص سازمان مردم نهاد خادم‌الحسین است که در تمام رده‌های سنی پایه فعال است و کسب مقام نایب‌قهرمانی مسابقات سازمان‌های مردم نهاد کشور یک دستاورد بزرگ برای مجموعه به شمار می‌رود.

اسدالله جعفری والیجردی در پایان اظهار کرد: یکی دیگر از فعالیت‌های این سازمان برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی نشاط به منظور جذب جوانان و نوجوانان مستعد در رشته فوتسال است که امیدواریم این اقدام زمینه‌ساز شکوفایی و استعداد، نخبه‌های مناطق محرومی شود که از کمترین امکانات برخوردارند ولی شایستگی پیشرفت در آنها زیاد است.

انتهای پیام / 137


کد مطلب: 81133

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/81133/فوتسالیست-های-خادم-الحسین-قم-نایب-قهرمان-ایران-شدند

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir