پنجشنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۰۱
کد مطلب : 81134
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز

سخنان مهم شیخ زکزاکی درباره روند درمانی‌اش

قم نيوز : شیخ ابراهیم زکزاکی ساعتی قبل در یک کلیپ ویدئویی به نکات مهمی از پشت صحنه روند درمانی خود اشاره کرد.
سخنان مهم شیخ زکزاکی درباره روند درمانی‌اش
سخنان مهم شیخ زکزاکی درباره روند درمانی‌اش
به گزارش قم نیوز شیخ ابراهیم زکزاکی رهبر شیعیان نیجریه در کلیپ جدیدی که ساعتی قبل منتشر شد به بیان نکات مهمی درباره روند درمان خود پرداخت.

مهمترین نکات مطرح شده در این کلیپ که به زبان محلی است شامل موارد زیر است:

* ما متوجه شدیم که دولت نیجریه تلاش می‌کند تا ما را به یک بیمارستان دیگر بفرستد. آنها برنامه را ریخته‌اند که ما را به بیمارستان فورتیس ببرند. که به گفته آنان بهترین بیمارستان هند است و اگر موافقت کنیم ما را به آنجا می‌برند.

* در نیجریه وانمود می‌کنند که ما بیمارستان را انتخاب کردیم ولی به مسئولین بیمارستان گفته بودند که این ما (دولت نیجریه) هستیم که اینجا را انتخاب کردیم.

* دولت نیجریه به همتای هندی خودش گفته بود که من یک تروریست هستم و بیماری‌ام ناشناخته است.

* بیمارستان آزمایش‌های درمانی را از همان اول شروع کردند. ما تمامی این آزمایش‌ها را در نیجریه انجام داده‌ایم و بیماری هم کاملا شناخته شده بود و زمانی که بیماری من را شناختند، به این نتیجه رسیدند که برای درمان باید به اینجا بیایم.اما در این بیمارستان به ما گفتند که هیچ چیزی نمی‌دانند و باید آزمایش‌ها را از همان اول شروع کنند.

* ما اینجا آمدیم که گلوله‌ها را خارج کنیم، پس چطور ممکن است که وانمود می‌کنند که بیماری ناشناخته است؟

* مشکل با دولت نیجریه است، آن‌ها به مسئولین بیمارستان دروغ گفتند.
* دولت نیجریه ما را به عنوان تروریست اینجا فرستاده است و از آنجایی که ما با بیمارستان فورتیس موافقت نکردیم، دولت نیجریه تصمیم گرفت که ما را به اینجا، بیمارستان مدانتا بفرستد. مسئولین بیمارستان به ما گفتند که این قانونشان است و ما باید مطیع باشیم.

* از آن‌جایی که این ریشه یک دروغ است ما نمیتوانیم دیگر همکاری کنیم.

* دیروز ما مکالمه‌ای با یک افسر از سفارت نیجریه داشتیم و به او گفتیم اگر قرار است که شرایط ما را بپذیرند ما ترجیح می‌دهیم به نیجریه بازگردیم.

* دولت هند فقط به ما ۲ ساعت مهلت داد که تصمیم بگیریم که یا شرایط بیمارستان را قبول کنیم و یا اینکه به نیجریه برگردیم.

* ما به آنها گفتیم که قرار نیست چنین چیزی را قبول کنیم و ترجیح می‌دهیم که به کشورمان بازگردیم.اما الان، بعد از ۲۴ ساعت، هنوز پاسخی نداده‌اند.

* کشورهای بسیار زیادی وجود دارد، ما به نیجریه بازمی‌گردیم و اگر هر کدام از آن‌ها شرایط ما را پذیرفتند ما به آن‌جا می‌رویم.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcgtq97.ak9qw4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما