پنجشنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۰۰
کد مطلب : 81135
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز

آیت الله صافی گلپایگانی: والدین فرزندان را به فراگیری قرآن تشویق کنند

قم نيوز : حضرت آیت الله لطف الله صافی گلپایگانی، در پیامی به اختتامیه یازدهمین دوره آزمون حفظ کل قران کریم «ترنم وحی» در گلپایگان، بر ضرورت توسعه فعالیت های قرآنی تاکید کردند.
والدین فرزندان را به فراگیری قرآن تشویق کنند
والدین فرزندان را به فراگیری قرآن تشویق کنند
به گزارش قم نیوز حضرت آیت الله لطف الله صافی گلپایگانی، در  پیامی به اختتامیه یازدهمین دوره آزمون حفظ کل قران کریم «ترنم وحی» در گلپایگان، بر ضرورت توسعه فعالیت های قرآنی تاکید کردند.

متن پیام معظم له به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
الحمدالله رب العالمین و الصلوة و السلام علی اشرف الأنبیاء و المرسلین محمد و آله الطاهرین سیما مولانا بقیة الله فی الارضین.

قال الله الحکیم: إِنَّ هٰذَا القُرآنَ یَهدی لِلَّتی هِیَ أَقوَمُ

با عرض سلام و تبریک ایام مبارک ولایت و امامت بویژه عید سعید غدیر به تمام عزیزان شرکت‌کننده در این محفل نورانیِ قرآنی، که عطر و بوی خوش آن شهر عالم‌ پرور گلپایگان و خوانسار را معطر نموده و معنویت و روحانیت خاصی را به این دو شهر عطا نموده است.


آری هر کجا قرآن کریم وارد شود و هر مکانی که حافظان سرافراز این کتاب آسمانی قدم بگذارند محیط آنجا منور به نورانیت قرآن و مزین به آیات آسمانی می شود.


حضور حافظان عزیز قرآنی که با حفظ قرآن و تدبر و تفکر در آن پیشتاز هستند در شهرهای خوانسار و گلپایگان برای شهروندان این دو شهر تاریخی افتخار است و امیدوارم مردم شریف این دو شهر این فرصت تاریخی را برای خود مغتنم بدانند و از برکات حضور آنان استفاده نمایند.


توصیه حقیر به همه‌ی دوستداران علم و فرهنگ در همه‌جا بخصوص این دو شهر این است که با کلام خداوند که نور و رحمت و هدایت است بیشتر آشنا شوند و فرزندان عزیز خود را به فراگیری علوم قرآنی و حفظ این کتاب آسمانی که کتاب هدایت همه انسانها می‌باشد، تشویق نمایند و ان شاءالله روزی را شاهد باشیم که از این شهرها، حافظان و قاریان قرآن در کشور امام زمان عجل اله فرجه الشریف درخشندگی ممتازی داشته باشند.


از همه مسئولین و برگزارکنندگان این مراسم مذهبی کمال تشکر را دارم و ان شاءالله تعالی همه پاسدار قرآن و معارف نورانی عترت علیهم‌السلام باشند.

والسلام علیکم و رحمة اله، 11 ذی‌الحجة الحرام 1440، لطف الله صافی/
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdchmzn6.23nzxdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما