کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نماینده حزب الله:

قدرت کنونی حزب الله در بدو تاسیس آن قابل باور نبود

خبرگزاری حوزه نیوز , 25 مرداد 1398 ساعت 17:15

نماینده حزب الله لبنان در قم گفت: زمانی که حزب الله در لبنان تازه تاسیس شده بود، چیزی نداشت و دیگران نیروهای حزب الله را به سخره می گرفتند و می گفتند که این نیروها به دنبال انتحار هستند، آن روزها کسی گمان نمی کرد که حزب الله به چنین قدرتی برسد.


به گزارش قم نیوز شیخ معین دقیق در مراسم یادبود شهید دکتر غلام محمد فخرالدین و شهید عارف حسین الحسینی که در مدرسه عالی امام خمینی(ره) برگزار شد، اظهار داشت: مومن ویژگی هایی دارد که یکی از آن ها بصیرت است، او می داند که هدف از زندگی چیست و با تمسک به راه مولا علی(ع) به عاقبت خود یقین دارد، رهبران مقاومت همین راه را پیموده اند.

وی با اشاره به بصیرت بالای مردان مقاومت افزود: این افراد اولویت ها را تشخیص داده و وقت شان را برای امور بی ارزش تلف نمی کنند.

نماینده حزب الله لبنان در قم با اشاره به لقب شیطان بزرگ که از طرف امام راحل به آمریکا نسبت داده شد، گفت: در زمان زعامت بنیانگذار انقلاب امام خمینی(ره) و رهبر انقلاب اولویت ها مشخص شد.

محور با بیان اینکه مردان محور مقاومت از کشورهای مختلف تشکیل شده اند، عنوان کرد: این افراد مانند شهدا به وظیفه و نه نتیجه معتقد هستند و مانند شهدا اینگونه فکر می کنند که باید به وظیفه عمل کنند.

وی با اشاره به وضعیت حزب الله لبنان در آغاز تاسیس تاکید کرد: زمانی که حزب الله در لبنان تازه تاسیس شده بود، چیزی نداشت و دیگران نیروهای حزب الله را به سخره می گرفتند و می گفتند که این نیروها به دنبال انتحار هستند، آن روزها کسی گمان نمی کرد که حزب الله به چنین قدرتی برسد.

نماینده حزب الله لبنان در قم ویژگی دیگر مردان محور مقاومت را جهانی فکر کردن به جای قومیتی اندیشیدن دانست و ابراز کرد: ناامید نشدن مردان مقاومت یک ویژگی بارز در آن ها بوده و هر قدر هم که در سختی ها گرفتار شوند امید خود را از دست نمی دهند و دشمن از همین امید واهمه دارد.

انتهای پیام/ 110


کد مطلب: 81152

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/81152/قدرت-کنونی-حزب-الله-بدو-تاسیس-قابل-باور-نبود

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir