شنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۱۵
کد مطلب : 81186
منبع : خبرگزاری فارس

صعود جوانان قم به مرحله نهایی لیگ برتر فوتسال

قم نيوز : تیم فوتسال سوهان محمد سیمای قم بالاتر از دیگر رقبای خود مجوز صعود به مرحله نهایی رقابت‌های فصل 1398 لیگ برتر فوتسال جوانان باشگاه‌های کشور را کسب کرد.
صعود جوانان قم به مرحله نهایی لیگ برتر فوتسال
صعود جوانان قم به مرحله نهایی لیگ برتر فوتسال
به گزارش قم نیوز با برگزاری دیدارهای رفت و برگشت مرحله گروهی مسابقات فصل 1398 لیگ برتر فوتسال جوانان باشگاه‌های کشور تکلیف تیم‌های صعود کننده از این مرحله در حالی مشخص شد که تیم فوتسال جوانان سوهان محمد سیمای قم یکی از صعود‌ کننده‌ها از این مرحله لقب گرفت.

فوتسالیست‌های تیم سوهان محمد سیمای قم بازی‌های خود در نیم‌فصل نخست مرحله گروهی لیگ برتر را در شهر ساری برابر حریفان برگزار کردند ولی بازی‌های دور برگشت در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم به انجام رسید و نماینده قم با کسب رتبه نخست جدول راهی مرحله پایانی شد.

فوتسالیست‌های جوان تیم سوهان محمد سیمای قم در آغاز دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور ابتدا برابر تیم شهرداری رشت به میدان رفتند و با پیروزی سه بر صفر گام نخست را محکم برداشتند، دیداری که در آن مرتضی عباس آبادی، معین میرزاحسینی و محسن بیات سه گل سوهان را به ثمر رساندند.

روند نتایج موفق نماینده فوتسال قم در دیداری بعدی نیز ادامه یافت به طوری که با پیروزی دو بر صفر سوهان محمد سیما برابر  شهروند ساری، این تیم در فاصله دو بازی مانده تا پایان این مرحله صعود خود به دور نهایی رقابت‌های این فصل لیگ برتر فوتسال جوانان کشور را قطعی کرد.

سوهانی‌ها در این مرحله حتی انتقام یکی از باخت‌های بازی‌های نیم‌فصل نخست مقابل انصار شهرکرد را گرفته و این تیم 5 بر 6 مغلوب کردند، در مجموع تیم فوتسال سوهان محمد سیمای قم در مرحله گروهی با 6 پیروزی، دو تساوی، دو باخت و ۲۰ امتیاز از ۱۰ بازی به عنوان تیم نخست به جمع 6 تیم برتر مرحله نهایی لیگ برتر جوانان ایران صعود کرد تا یکی از مدعیان قهرمانی مطرح شود.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcd9f0j.yt0fj6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما