کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

شهر قم در میلاد امام هادی(ع غرق در نور و شادی شد

خبرگزاری تسنیم , 26 مرداد 1398 ساعت 18:51

شهر مقدس قم همزمان با میلاد امام هادی(ع) دهمین اختر تابناک ولایت رنگ و بویی دیگر به خود گرفته است و جشن های دهه ولایت و امامت نیز در مسجدها، حسینیه‌ها، تکیه‌ها و بقاع متبرک امامزادگان(ع) قم در حال برگزاری است.


به گزارش قم نیوز هم‌زمان با فرارسیدن سال روز میلاد امام هادی(ع)، شهر مقدس قم نیز هم‌زمان با سایر شهرهای کشور غرق در شادی و سرور است.

زائران و مجاوران بارگاه کریمه اهل‌بیت(س) از جای‌جای ایران اسلامی خود را به بارگاه ملکوتی حضرت معصومه(س) رسانده‌اند تا در این جشن و سرور خود را سهیم بدانند.

شهر آذین‌بندی و چراغانی شده و همه جای شهر را ریسه بسته‌اند، شیفتگان خاندان عصمت و طهارت(ع) با پخش گل و شیرینی خود را در این جشن بزرگ سهیم می‌دانند.

حرم مطهر حضرت معصومه(س) نیز به‌طرز باشکوهی آذین‌بندی شده و هزاران تن از عاشقان بانوی آب و آینه خود را به این مکان مقدس رسانده‌اند تا کنار این مضجع و حرم شریف این میلاد میمون و خجسته را جشن بگیرند.

در این مراسم عاشقان و شیفتگان مکتب اهل‌بیت(ع) و زائران و مجاوران کریمه اهل‌بیت(ع) حضور داشتند که یاسینی مدیحه‌سرایی کرد و همچنین گروه تواشیح انوار المهدی(عج) به اجرای برنامه پرداخت.

به همین مناسبت آئین‌های جشن در مسجدها، حسینیه‌ها، تکیه‌ها و بقاع متبرک امامزادگان(ع) در سراسر استان قم برگزار شده است و سخنرانان به بیان ویژگی‌ها و کرامت‌های آن حضرت پرداختند.

جشن‌های بزرگ دهه امامت و ولایت نیز از روز عید قربان در قم آغاز شده است و تا عید غدیر ادامه دارد.

انتهای پیام/137


کد مطلب: 81189

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/81189/شهر-قم-میلاد-امام-هادی-ع-غرق-نور-شادی

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir